ERROL promo med orginalfoto

Sälj, köp eller byt dina Eddie Meduza prylar här
Post Reply
herrskogstrand
Levertransplanterad
Posts: 1283
Joined: 05 Jan 2011, 06:50
Location: Jämtlands Län

ERROL promo med orginalfoto

Post by herrskogstrand »

BOB-blommorobin
Obotlig alkoholist
Posts: 581
Joined: 21 Jan 2010, 11:44
Location: Sweden : Västra Götaland

ERROL promo med orginalfoto

Post by BOB-blommorobin »

wow över 3000 kr är bjudet också.
Jag kunde gjort allting 100 gånger bättre, men nu gjorde jag inte det.
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

ERROL promo med orginalfoto

Post by Evert Meduza »

Oh den hade jag fan velat köpa, tyvärr är jag fattig som en lus Image

Någon här på forumet som hade tänkt köpa denna?
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

ERROL promo med orginalfoto

Post by Långis »

Hade varit roligare om det var ett foto som fanns på omslaget. Det tycks vara ett annat som följer med, men oj vad kul det skulle vara.
Jag måste lägga pengarna på annat. Jag gissar att den hamnar på runt 5000 spänn.
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

ERROL promo med orginalfoto

Post by overkill »

Jepp, gick för drygt 4500 spänn, jag var med upp till den nivån men blev sen överbjuden igen så jag avstod.

Klart kul grej, dock så tror jag inte att själva skivan är så unik. Den är nog bara en "vanlig" Errol LP som man lagt till (nån på skivbolaget eller Errol själv) fotot och promobladet. Tvivlar på att skivan och omslaget har särskilda stämplar eller skrift på labeln som talar om att det är en promo, alla promos ska ha det det om de är "riktiga" (dvs de skiljer sig från de vanliga köpe-skivorna).
Dock så är det ju inget som hindrar att skivbolagen tar "vanliga" skivor och använder som promos, det är rätt vanligt med.

Klart unik grej i vilket fall och jag skulle vilja veta vad som stod i det där promobladet. Image
Last edited by overkill on 26 Jun 2011, 01:09, edited 1 time in total.
Post Reply