Grr avstängd från meduzaland

Diskutera allt som rör forumet här
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Grr avstängd från meduzaland

Post by Jungbacka Erik »

Grr har återigen visat att han inte kan uppföra sig civiliserat på detta forum och är nu bannad för gott. Det är såklart inget som jag njuter av att göra men valet var ändå enkelt eftersom jag förklarat förutsättningarna för hans fortsatta existens på forumet, och han valde att fortsätta som förut.
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Grr avstängd från meduzaland

Post by E-M »

Jag tycker att han har sig själv att skylla, så många chanser som han har fått. Nu slipper man en massa tjafs i varenda tråd!
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Grr avstängd från meduzaland

Post by E-M »

Kronofogden wrote:Vad exakt var det som var droppen?
Jag tycker han uppfört sig hyggligt sedan han kom tillbaka?
men missförstå mig inte - jag kommer inte sakna honom !
Då har du nog missat endel, här är ett smakprov:
Långpanna wrote:Då kan vi sätta igång och supa på allvar pöjka...
ja..skål då pöjka.. Image
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Grr avstängd från meduzaland

Post by overkill »

Stekpannan sa det. Skämt åt sido så var jag inte överdrivet insyltad i alla diskussioner och trådar där han härjat men min bild av honom var antingen rent efterblivet beteende eller ganska skärpt faktiskt med en del vettiga åsikter. Tyvärr var dom flesta inlägg av det första slaget så av den anledningen är grr ingen person jag sörjer speciellt mycket.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Grr avstängd från meduzaland

Post by ozzman »

Kronofogden wrote:Varför har han fått hållas så länge?
Därför att vi under forumets levnadstid haft extremt högt i tak och även om det har spårat ur någon gång så har det alltid löst sej på ett bar sätt.
Det har gjort att i alla fall jag tyckt att man inte skall banna folk i onödan och det är väl så Jungbacken försökt hantera även den här situationen. Men i bland går det väl bara inte.
Det knepiga är att jag tycker faktiskt det är lite synd att det skall behöva gå så långt som till banning. Man vill ju tro att folk skall skärpa sej efter en eller ett par varningar.
genitalia
Periodare
Posts: 284
Joined: 26 Jul 2007, 14:28
Location: Hising Island

Grr avstängd från meduzaland

Post by genitalia »

Overkill wrote:Skämt åt sido så var jag inte överdrivet insyltad i alla diskussioner och trådar där han härjat men min bild av honom var antingen rent efterblivet beteende eller ganska skärpt faktiskt med en del vettiga åsikter. Tyvärr var dom flesta inlägg av det första slaget så av den anledningen är grr ingen person jag sörjer speciellt mycket.
Gränsen mellan geni och idiot sägs vara hårfin Image
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Grr avstängd från meduzaland

Post by Jungbacka Erik »

Josey Wales wrote:Därför att vi under forumets levnadstid haft extremt högt i tak och även om det har spårat ur någon gång så har det alltid löst sej på ett bar sätt.
Det har gjort att i alla fall jag tyckt att man inte skall banna folk i onödan och det är väl så Jungbacken försökt hantera även den här situationen. Men i bland går det väl bara inte.
Det knepiga är att jag tycker faktiskt det är lite synd att det skall behöva gå så långt som till banning. Man vill ju tro att folk skall skärpa sej efter en eller ett par varningar.
Stämmer exakt det du skriver. Precis så känner jag. Det var inte alls trevligt att banna grr, men säkert nödvändigt för att bevara den goda stämning jag tycker vi har här på forumet.
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Grr avstängd från meduzaland

Post by E-M »

Ska du inte radera den här tråden Jungis? Likså "Gillar vi grr?"-tråden och andra dumma trådar som t.ex. Ståndsamhället. Ser bara tråkigt ut.
Last edited by E-M on 15 Aug 2007, 19:42, edited 1 time in total.
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Grr avstängd från meduzaland

Post by Jungbacka Erik »

Denna tråd får vara kvar tills dom flesta har läst den, så dom som inte varit inloggade på en tid vet vad som händer och sker, men en del andra kan jag plocka bort.
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Grr avstängd från meduzaland

Post by rex »

Bra ide....tänkte allt på det själv. Tråkigt att dra igång trådar av den typen men jag kände att nåt var tvunget att hända.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Grr avstängd från meduzaland

Post by gammalhardrockare »

Tråkigt. Vad var det han gjorde för att råka ut för den slutgiltiga lösningen?
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Grr avstängd från meduzaland

Post by rex »

Endlösung! Tja....han fortsatte som vanligt.......
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Grr avstängd från meduzaland

Post by Långis »

on 08/15/2007 at 22:11:57, GammalHardrockare wrote:Tråkigt. Vad var det han gjorde för att råka ut för den slutgiltiga lösningen? [/quote]

Det jag reagerade på var följande, riktat till Genitalia
Kul för dig. Får hålla utkik efter en extremt icke-intellektuell storbröstad blondin, för du lär nog vara den enda av din ras däromkring...
Men det föregick och följdes av en massa andra matnyttniga citat

Tråkigt som sagt. Jag hade hellre sett att han stuckit frivilligt, men hade en förmåga att kunna spåra ur i diverse otrevligheter, för att sedan fortsätta som vanligt. Att han gjorde en del vettiga inlägg måste man väl dock påpeka..
Last edited by Långis on 15 Aug 2007, 23:07, edited 1 time in total.
genitalia
Periodare
Posts: 284
Joined: 26 Jul 2007, 14:28
Location: Hising Island

Grr avstängd från meduzaland

Post by genitalia »

Jag brydde mig inte särskilt om Grr's påhopp och idiotförklaringar, det märktes tydligt att de var ett grepp efter halmstrån. Därav inte sagt att jag accepterade de, tvärtom!
Men det är tråkigt när en enda person kan trasha så för alla andra på ett forum.

Dessutom är jag ju inte blond nånstans och pattarna är inget att tala om heller Image Image Image
genitalia
Periodare
Posts: 284
Joined: 26 Jul 2007, 14:28
Location: Hising Island

Grr avstängd från meduzaland

Post by genitalia »

on 08/16/2007 at 02:07:32, Kronofogden wrote:Och som vanligt när man påstår nåt på ett forum så krävs det bildbevis för att stödja sina påståenden! [/quote]

Dumsnut *skrattar* Ser väl att jag är rosa?? Iofs bara i luggen, men ändå Image
Post Reply