Uy vs. GH

Diskutera allt som rör forumet här
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Uy vs. GH

Post by ELN »

Japp i skrivande stund ligger Uy exakt 500 inlägg ifrån att va ikapp GammalHårdrockare och det är ingen dålig bedrift.

Själv ligger jag i läga att komma ikapp o gå om våran älskade ledare här på Meduzaland

Lite kul kuriosa med skumma tal igen Image Image Image
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Uy vs. GH

Post by uy »

Tänk på att GH inte har visat sig här på över ett år, annars hade jag inte haft en chans att komma ikapp. Image

Så du törs utmana vår käre ledare offentligt? Detta kommer att stå dig dyrt! Image
Skitarna ska va' lika långa i år
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Uy vs. GH

Post by ELN »

Jo jag vet väl att han inte har det, var inne för att kolla om han otroligt nog fortfarande var överst vilket han var, o då reagerade jag på att du hade exakt 500 kvar, lite fräckt Image

Hehe, säger du som har ett par tusen inlägg fler... Image
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Uy vs. GH

Post by Evert Meduza »

Dock så ska vi göra det med enbart vettiga inlägg istället för att spamma Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Uy vs. GH

Post by Jungbacka Erik »

ELN wrote:Japp i skrivande stund ligger Uy exakt 500 inlägg ifrån att va ikapp GammalHårdrockare och det är ingen dålig bedrift.

Själv ligger jag i läga att komma ikapp o gå om våran älskade ledare här på Meduzaland

Lite kul kuriosa med skumma tal igen Image Image Image
Håll dock i minnet att jag är envåldshärskare och kan modifiera antalet inlägg ni skriver Image
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Uy vs. GH

Post by ELN »

PH: Just de..... Image Image Image

Jungbacken: Jo förvisso, men då försvinner ju mystiken i de otroliga sammanträffanden som sker här Image
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Uy vs. GH

Post by ELN »

På tal om Uy, nu sitter jag här o längtar efter första delen i julkalendern Image
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Uy vs. GH

Post by uy »

Du behöver inte längta längre, första delen är postad! Image
Skitarna ska va' lika långa i år
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Uy vs. GH

Post by ELN »

Hehe, 10 sekunder ungefär från att ja nyss va inne o kolla, första delen läst och som jag skrev i kalenderkommentarerna, spännande! Image
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Uy vs. GH

Post by ozzman »

Apropå det så passar jag på att kapa tråden och fråga om nån vet var den gamle hårdrunkaren tagit vägen.
Från 24/7 aktivitet på nätet till nada. Vad har hänt?
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Uy vs. GH

Post by ELN »

Josey Wales wrote:Apropå det så passar jag på att kapa tråden och fråga om nån vet var den gamle hårdrunkaren tagit vägen.
Från 24/7 aktivitet på nätet till nada. Vad har hänt?
Bra fråga! Han skulle förvisso resa men...
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Uy vs. GH

Post by Evert Meduza »

Han kanske är på en lång resa herr Hårdrockare, vi får iaf hoppas inget ont har hänt honom, men det som irreterar mig mest just nu är att nu när jag försöker rensa bort en del gamla onödiga inlägg från min sida så kan jag inte ta bort allt, vilket stör mig Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Uy vs. GH

Post by uy »

He he, jag googlade efter hårdrockaren och hittade detta stycke i en blogg. Jag tror GeHå skulle gillat det:
Men det finns ett annat stort troll också och det är svinet Gammal Hårdrockare. Jag har aldrig förstått detta behov av att jävlas med folk. Jag vet att Gammal Hårdrockare trollat mycket på bl.a. Familjeliv men också på ett finlandssvenskt forum. Han gillade också att raida när det var poppis. Trollen är som kackerlackor som förpestar internet!! Dom lider av svåra psykiska störningar!
Och det där "Finlandssvenska forumet" som nämns är med största sannolikhet Meduzaland. Image
Skitarna ska va' lika långa i år
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Uy vs. GH

Post by Evert Meduza »

uy wrote:He he, jag googlade efter hårdrockaren och hittade detta stycke i en blogg. Jag tror GeHå skulle gillat det:


Och det där "Finlandssvenska forumet" som nämns är med största sannolikhet Meduzaland. Image
LOL (Laughing out loud) vissa har verkligen ingen humor, det är därför det är så roligt att trolla folk, eller jävlas med folk som jag brukar säga Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Uy vs. GH

Post by overkill »

Själv är jag endast uppe i drygt 2000 mer eller mindre (oftast mer) meningslösa inlägg. Vad nu det har för betydelse. Image

Vinner man något? Image
Post Reply