December!

Diskutera allt som rör forumet här
Post Reply
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

December!

Post by ELN »

Hej alla! Jag har så dåligt med tid att vara här att jag rent utav skäms! Men jag kände att jag inte kan låta bli att se efter om det blir ännu en legendarisk julkalender i år eller inte? Ser ju dåligt ut av vad jag kan döma, men man måste ju fråga! :D

Sen så skall ja försöka va här lite mer som vanligt, går lite i perioder och nu i julstöket har jag ju inte mer tid över. Men försöka skall jag! ;)
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Re: December!

Post by uy »

Det blir ingen julkalender från min sida, kan jag lova. Men istället får ni en jullogga till forumet ;) Och så kanske det blir en liten kortis med E. Hitler och gänget lagom till lucia, om jag lyckas få tummen ur och skriva klart den i tid.
Skitarna ska va' lika långa i år
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Re: December!

Post by ELN »

Ja jag lade märke till denna undersköna logga :D Skänker en riktigt trevlig stämning över forumet. Jasså vi kanske kan få ett litet återseende med våra älskade hjältar/dårar. Då håller jag tummarna! :D
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Re: December!

Post by retepnoslack »

Jag skickade in ett par avsnitt utav en julkalender med "Tôrparkusiner" till "P4Väst", men har hittills inte fått något svar ifrån chefsredaktör Sundblad. Hade jag haft alla 24-avsnitten färdiginspelade, så hade jag, naturligtvis, postat dessa här på forumet. Ja, som en slags tröstpris till alla, som hoppades på någonting ifrån antingen "Uy" eller "Evert Lundin".

Dessvärre "bidde" det bara sju stycken avsnitt (Utan klartecken).
Post Reply