Ingen aktivitet på Meduzaland numera.

Diskutera allt som rör forumet här
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Ingen aktivitet på Meduzaland numera.

Post by Evert Meduza »

Här tycks ej längre vara någon aktivitet alls, jag funderar nästan på att ta bort Facebook-sidan för att på så vis tvinga folk att googla fram Meduzaland och bli medlemmar där.

Bara en tanke.
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
User avatar
EddieM
Helgfyllo
Posts: 129
Joined: 22 Mar 2015, 07:29
Location: DALARNA

Re: Ingen aktivitet på Meduzaland numera.

Post by EddieM »

Tror det skulle behöva ett litet lyft kanske, står fortfarande "10 år (2004-2014)" högst upp.

Känns lite som många tappat intresset för Eddie för det mesta redan diskuterats, många tappar nog också suget då det går så långt mellan de släpper nytt material. Hoppas folk får upp ögonen igen, det är en viktig person som inte får glömmas. :)
Det bor en man i skogarna.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Re: Ingen aktivitet på Meduzaland numera.

Post by uy »

EddieM wrote:Tror det skulle behöva ett litet lyft kanske, står fortfarande "10 år (2004-2014)" högst upp.
Den där får jag ta på mig! :oops: Men nu har jag lagt upp en ny logga, med motiv från albumet Väg 13 för att fira att den äntligen finns på Spotify
Skitarna ska va' lika långa i år
User avatar
EddieM
Helgfyllo
Posts: 129
Joined: 22 Mar 2015, 07:29
Location: DALARNA

Re: Ingen aktivitet på Meduzaland numera.

Post by EddieM »

Ja det tycker jag. :) blev riktigt fint. :)
Det bor en man i skogarna.
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Re: Ingen aktivitet på Meduzaland numera.

Post by Jungbacka Erik »

Snyggt. Loggan kanske kunde bytas litet oftare och ha samband med någon händelse i Eddie Meduzas värld. Litet som google gör ;) M
Aktiviteten brukar i allmänhet vara låg på forumet sommartid och få ett uppsving till vintern.
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Re: Ingen aktivitet på Meduzaland numera.

Post by ELN »

Det känns som det var många år sedan det var riktigt drag här. Vad har hänt med alla stora personer här? Tusentals inlägg och nu borta. Stämningen här på forumet var grymt bra som jag minns det när jag kom hit. Jäkligt tråkigt men jag är ju inte bäst på att hänga här själv så jag har inte så mycket att komma med.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Re: Ingen aktivitet på Meduzaland numera.

Post by Långis »

ELN wrote:Det känns som det var många år sedan det var riktigt drag här. Vad har hänt med alla stora personer här? Tusentals inlägg och nu borta. Stämningen här på forumet var grymt bra som jag minns det när jag kom hit. Jäkligt tråkigt men jag är ju inte bäst på att hänga här själv så jag har inte så mycket att komma med.
För egen del så fick jag någon form av liv. Började plugga och började senare arbeta. Finns tyvärr inte så mycket tid numera..
User avatar
EddieM
Helgfyllo
Posts: 129
Joined: 22 Mar 2015, 07:29
Location: DALARNA

Re: Ingen aktivitet på Meduzaland numera.

Post by EddieM »

Haft det tufft med separation och precis kommit igång i livet och lyssna på Eddie igen. Min teori är nog att förr hände det något nytt ett par gånger per år och nyheter titt som sätt och det höll liv. Sedan har det dragits ut och visst, det har gets ut lite nytt men efter Anakronfilms dokumentär och några skivor så är det långt mellan releaser. Ser lite mer aktivitet tycker jag när det är något på gång. Hoppas många kommer tillbaka. Saknar en del av gänget.
Det bor en man i skogarna.
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Re: Ingen aktivitet på Meduzaland numera.

Post by ELN »

Jag har alldeles för mycket att göra om dagarna. Jobb 12h/dagen, nyligen husägare, en drös bilar. Sen ska man ju försöka umgås med sambo o vänner också.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Re: Ingen aktivitet på Meduzaland numera.

Post by Långis »

Test
2meterhansson
Obotlig alkoholist
Posts: 989
Joined: 18 Jun 2006, 10:43
Location: Lima

Re: Ingen aktivitet på Meduzaland numera.

Post by 2meterhansson »

Tjena, det var ett tag sen😀
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Re: Ingen aktivitet på Meduzaland numera.

Post by uy »

Verkligen! Jag är ju inte heller så aktiv, men jag är in och kikar då och då. Fast de två senaste veckorna har jag sett mer av forumet än någon annan ;)
Skitarna ska va' lika långa i år
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Re: Ingen aktivitet på Meduzaland numera.

Post by Evert Meduza »

Hej hej på er.
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Re: Ingen aktivitet på Meduzaland numera.

Post by Långis »

Jag vet inte riktigt vad som hänt, men de senaste månaderna har jag märkt att intresset för Eddie formligen exploderat. Svårt att sätta fingret på varför, men det finns ett rejält sug och intresse där ute.
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Re: Ingen aktivitet på Meduzaland numera.

Post by Jungbacka Erik »

Det låter fint. Hoppas folk hittar tillbaka hit också 😊
Post Reply