Schack och brädspel.

Just det
Post Reply
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Schack och brädspel.

Post by uy »

Jag brukar köra ett och annat schackparti mot datorn ibland. Jag kan faktiskt spöa datorn på nivå 1 Image. Men snart kanske jag ska börja gå över till nivå 2 och se hurpass jag klarar mig.
Skitarna ska va' lika långa i år
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Schack och brädspel.

Post by Jungbacka Erik »

Brukar spela schack på jobbet och på nätet. Finns även möjlighet att spela schack på chatsidan om någon vill ta en match.
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Schack och brädspel.

Post by Jungbacka Erik »

Brukar oftast spela på pauserna men eftersom matcherna ibland drar ut på tiden så får man ju ibland lön medan man spelar.
2meterhansson
Obotlig alkoholist
Posts: 989
Joined: 18 Jun 2006, 10:43
Location: Lima

Schack och brädspel.

Post by 2meterhansson »

Fia med hutt är kul, och nya hembränt spelet, fast jag brukar aldrig minnas hur det slutar. Edit: Förresten är det någon som prövat dom här olika sex spelen som finns?
Last edited by 2meterhansson on 19 Jun 2007, 03:18, edited 1 time in total.
2meterhansson
Obotlig alkoholist
Posts: 989
Joined: 18 Jun 2006, 10:43
Location: Lima

Schack och brädspel.

Post by 2meterhansson »

fia med hutt är samma spelplan som vanlig fia med knuff, fast man ska dricka sprit till. Sexspel kanske vore nått, tanken har slagit mig oxå, det vore kanske kul att piffa upp sexlivet lite. Edit: Man ska nog låta bli att kombinera hembräntspelet och sexspelet, då det kan sluta med våldtäkt Image
Last edited by 2meterhansson on 19 Jun 2007, 13:28, edited 1 time in total.
sunny
Helgfyllo
Posts: 115
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Schack och brädspel.

Post by sunny »

grr wrote:Njae, tyvärr... Känner mig manad att svara här, då ämnet ligger mig varmt om hjärtat. Men tanken att inhandla ett par har förstås slagit mig. Sexspelet, Sanning och konka, romantikspelet, kärleksspelet, kamasutra-spelet, förspelet med flera har jag läst om och låter rätt kul.
Dom här sexspelen ni pratar om ,jag har ett och du förstår att dom är menade för 2 personer !Det kan ju bli lite svårt i ditt fall Grr eller hade du tänkt att spela med fröken höger? Image
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Schack och brädspel.

Post by Jungbacka Erik »

2meterhansson wrote:Förresten är det någon som prövat dom här olika sex spelen som finns?
Jag är ganska säker på att det finns fler än sex spel Image
Post Reply