Plockepinn med häst.

Just det
Post Reply
genitalia
Periodare
Posts: 284
Joined: 26 Jul 2007, 14:28
Location: Hising Island

Plockepinn med häst.

Post by genitalia »

Kändes det som om jag syssla med igår. Har inte ridit så ofta de senaste 8 åren och nu är jag medryttare på en fjording, Dixon.
Hade fått reda på av ägaren att han gärna försöker kasta av nya ryttare...nått jag tog med en nypa salt eftersom dom är smidiga som kylskåp! Tji fick jag!! Allt gick bra fram tills dess jag fick för mig att provhoppa med honom....jävlar vad jag stöp i backen alltså! Bommarna flög åt ett håll och jag åt ett annat Image Så nu är man halvt blåslagen med en blå skinka öm nacke och en skrapad armbåge.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Plockepinn med häst.

Post by wiking »

Man ska inte leka med maten.
Eddie
Obotlig alkoholist
Posts: 894
Joined: 14 Dec 2004, 13:32
Location: Strängnäs

Plockepinn med häst.

Post by Eddie »

Åt hästkorv i våras, var riktigt god. Som hämnd på hästen tycker jag du ska äta upp den. Rå.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Plockepinn med häst.

Post by Långis »

haha, jag provade på att rida stupfull en gång och trots att hästen var snäll som en liten kisse så var det banenmig omöjligt att sitta kvar. Det borde levereras med varningstexter...
2meterhansson
Obotlig alkoholist
Posts: 989
Joined: 18 Jun 2006, 10:43
Location: Lima

Plockepinn med häst.

Post by 2meterhansson »

Av detta kan man lära sig att det är bättre att rida i sängen Image
Last edited by 2meterhansson on 06 Sep 2007, 14:58, edited 1 time in total.
genitalia
Periodare
Posts: 284
Joined: 26 Jul 2007, 14:28
Location: Hising Island

Plockepinn med häst.

Post by genitalia »

Är inte så förtjust i hästkorv...inte för att det är en häst, men det smakar inge vidare tycker ja.

Långis där spriten går in går balansen ut... *lol* Det måste vart en syn för gudarna Image

2meter mjoe kanske det kanske, man slår sig inte lika jävligt iaf om man trillar av Image

Va ute me kusen idag med...nog för att han försökte slänga av mig även idag, men jag va mer beredd på hans steppande och språng. Så nu jävlar ska han få arbeta *fliina*
Men jävlar vilken träningsvärk man ligger inne me i benen å framförallt röva!
Post Reply