Svenska pajaslandslaget

Just det
Post Reply
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Svenska pajaslandslaget

Post by ozzman »

Efter gårdagens uppvisning i pinsamhet och bristande vilja så kommer jag hädanefter aldrig att engagera mej i fotbollslandslaget igen och dessutom borde varenda svensk i publiken på Råsunda igår skämmas ögonen ur sej.
Laget vek ner sej å det skändligaste, Zlatan visade återigen att han inte vill kämpa i landslaget och publiken skulle ha stryk.
Att laget brister i fanstasi och vilja så fort det gäller något är ingen hemlighet för den som följt laget sedan lagerbäcks tillträde, men igår slogs alla rekord. När spelarna sedan dessutom går på finkrog och dricker champagne efter debaclet så känner i alla fall jag att det här inte är mitt landslag längre.
Publiken är också ett kapitel för sej, hur 31000 människor kan skapa så usel stämning övergår mitt förstånd.
Jag har varit på Djurgårdsmatcher där klacken har räknats i 10-tal och stämningen varit bättre. Råsunda är dessutom en väldigt tacksam arena att skapa stämning på när det är mycket folk vilket nordirländarna visade med eftertryck.
Hoppas alla 31000 chipsmongon som var på Råsunda igår är nöjda med att ha blivit utsjungna, nej förresten, våldtagna av 2000 irländare.
Höjden av pinsamhet var ju efter 60 minuter när Nordirländarna sjöng "Shall we sing a song for you", inte ens efter ett sådant hån så kom den sk. landslags"klacken" igång.

Nej, från och med nu så håller jag på Djurgårn och Kim Källström, punkt!
Last edited by ozzman on 18 Oct 2007, 15:15, edited 1 time in total.
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Svenska pajaslandslaget

Post by rex »

Inget annat än den Svenska folksjälen som visar sitt flata tryne,i övrigt så har jag inga synpunkter.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Svenska pajaslandslaget

Post by wiking »

Ja det var verkligen en usel match, ska man spela så ska man ge 110%. Och det i varje match. Det var patetiskt.

Post Reply