Stryktips

Just det
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Stryktips

Post by wiking »

Någon som följer Engelska ligan och spelar stryktips här?
Själv spelar jag varje lördag, att sitta och fylla ut kupongen på fredag är lite av veckans höjdpunkt.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Stryktips

Post by ozzman »

Jag gjorde förr. Nu har jag halkat över på travet mer, mest för att jag inte kan se på engelska fotbollen på TV hemma, det kan jag med travet.

Förr fick jag alltid 13 rätt. 9 på tipset och 4 på travet.
Andreas
Helgfyllo
Posts: 188
Joined: 01 Jul 2006, 18:23
Location: Säffle

Stryktips

Post by Andreas »

Jodå,brukar slänga ihop lite spel,stryktipset åsså brukar jag spela på hockeyn,kul å ha nånting att följa.Så Lördagarna brukar va fullt upp me sport på teven Image
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Stryktips

Post by Jungbacka Erik »

Har spelat på stryktipset men slutade. Hade 13 rätt en gång men det var det 75 andra som hade också så potten blev inte så stor. Efter att canal+ tog över finns engelska ligan inte i min värld längre Image
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Stryktips

Post by wiking »

För en hel del år sedan så var vi några kompisar som tippade, ingen av oss hade canal + så vi satt och kollade på text-tv i 90 minuter Image

Vi på min avdelning på jobbet har börjat spela också nu, mycket spel prat på jobbet nu. Tror spel djävulen har besökt vå avdelning Image
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Stryktips

Post by ozzman »

wiking wrote:För en hel del år sedan så var vi några kompisar som tippade, ingen av oss hade canal + så vi satt och kollade på text-tv i 90 minuter Image

Vi på min avdelning på jobbet har börjat spela också nu, mycket spel prat på jobbet nu. Tror spel djävulen har besökt vå avdelning Image
Det var mycket roligare förr när man kunde titta å Tips-extra med pling i rutan.
Vi brukade köra "shotspling" i början av 90-talet.
Det gick till så att varje gång det plingade måste man ta en shot (det här var på den tiden när lakrits/viol/hallonshots var the shit), man var glad om man klarade sej en halvlek utan att däcka Image
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Stryktips

Post by wiking »

När farsan var ung så kallade dom det för grogg-extra Image
2meterhansson
Obotlig alkoholist
Posts: 989
Joined: 18 Jun 2006, 10:43
Location: Lima

Stryktips

Post by 2meterhansson »

Jodå, jag brukar fylla i en rad då och då. Ska man se på fotboll måste man nästan ha spelat på matchen på ett eller annat sätt.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Stryktips

Post by wiking »

Jag tänkte att vi som lämnar in lördags raden kan ha en liten tävling, vi kan ju se vem som har flest rätt. Så kan vi ju kora en vinnare när engelska säsongen är slut Image
Kupongen igår blir ju inte klar försän i dag, så jag återkommer med resultat.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Stryktips

Post by wiking »

Glömde skriva mitt resultat i helgen som var, men det gick så dåligt i alla fall Image
Nytt försök i dag!
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Stryktips

Post by wiking »

Hade glömt tråden men i helgen som var blev det tio rätt, men det blev jag inte rik av.
Andreas
Helgfyllo
Posts: 188
Joined: 01 Jul 2006, 18:23
Location: Säffle

Stryktips

Post by Andreas »

Nej fy fan vilken skit,grönner på å sluta hålla på å spela upp pengarna... Image
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Stryktips

Post by wiking »

När det är många PL matcher på kupongen så har jag testat topptipset ett par gånger.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Stryktips

Post by ozzman »

Idag var jag på Valla och tittade på V-75 finalerna.
Det var riktigt bra lopp fast de stora vinsterna för min del lyste med sin frånvaro.
Jag gick hem med 100 kr mer i plånboken än jag hade när jag gick dit så då får man väl vara nöjd antar jag, detta då efter inträde, hamburgare, pilsner och kaffe.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Stryktips

Post by wiking »

Jo men då fick du ju en gratis hel kväll, eller hel dag blir det kanske coh det är ju inte helt fel Image

Post Reply