England

Just det
Post Reply
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

England

Post by wiking »

Någon mer än jag som känner skadeglädje över att England missar EM nästa år Image
Svennis var kanske inte så dålig i alla fall Image
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

England

Post by uy »

Jag är inte så insatt i fotboll, men det hindrar inte mig från att vara skadeglad. Image
Skitarna ska va' lika långa i år
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

England

Post by ozzman »

wiking wrote:Någon mer än jag som känner skadeglädje över att England missar EM nästa år Image
Svennis var kanske inte så dålig i alla fall Image
Det känns riktigt bra, särskilt som Man C går från klarhet till klarhet i ligan dessutom
2meterhansson
Obotlig alkoholist
Posts: 989
Joined: 18 Jun 2006, 10:43
Location: Lima

England

Post by 2meterhansson »

Lite skadeglädje finns ju med tanke på "Svennis" men samtidigt är det svårt att tänka sig ett EM utan England, det är ju trots allt ett stort fotbolls land med stjärnor som "Rooney" "Owen" mfl.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

England

Post by wiking »


Ja jag hoppas verkligen det fortsätter att gå bra för City nu.

Engelskmännen själva ser alltid sig själva son bäst i fotboll så det är skönt varje gång dom får sig en näsbränna. Mohahahahahaha Image
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

England

Post by ozzman »

Jag funderade på om Englands lag verkligen består av stjärnor och kom fram till att de enda som kan klassas som stjärnor numera är Lampard och Rooney.
Beckham är på nedgång, Owen färgar knappt i newcastle och Gerard har inte gjort en bra landskamp så vitt jag vet. Resten är ju på sin höjd mediokra grovarbetare som inte ens utmärker sej i mittenlag i PL.
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

England

Post by Jungbacka Erik »

Annars är ju Peter Crouch en intressant profil i engelsk fotboll. Lång och gänglig och det ser allmänt avigt ut allt han gör, men han får ändå till det på något knepigt sätt.
Post Reply