Sommaren 2008

Just det
pelle
Helgfyllo
Posts: 132
Joined: 01 Dec 2006, 21:20
Location: USA

Sommaren 2008

Post by pelle »

Limedsforsen ar givet..blir nog en hel del turer dit i sommar kan jag tanka.
Far lasta in manga lador i skuffen...
pelle
Helgfyllo
Posts: 132
Joined: 01 Dec 2006, 21:20
Location: USA

Sommaren 2008

Post by pelle »

Nu era satans kuksugande rovknullare sa kommer jag.
Den 28e maj landar jag och forvantar mej negresser med palmblad som halsar mig valkommen.
Givestvis ska det supas av stora matt.
Vem kanner sig redo for ett rejalt rus den 30e maj?
Skriv har sa skickar jag mitt telefonnummer i ett pm.
Par
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Sommaren 2008

Post by wiking »

Du jag och Josey skulle ju ta oss en öl eller två någon gång i sommar Image
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Sommaren 2008

Post by ozzman »

on 04/28/2008 at 20:31:06, wiking wrote:Du jag och Josey skulle ju ta oss en öl eller två någon gång i sommar Image [/quote]

Vi får väl sitta på gula krogen och högljutt diskutera flyktingpolitik Image
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Sommaren 2008

Post by wiking »

Ja jag har aldrig varit på gula krogen så jag kommer Image
Men det får bli efter att Jr glidit ut.
pelle
Helgfyllo
Posts: 132
Joined: 01 Dec 2006, 21:20
Location: USA

Sommaren 2008

Post by pelle »

Det tycker jag later som en alldeles stralande ide.Sedan kan vi krypa vidare nagonannanstans ifall det passar.
Mailar er bagge mitt mobilnummer nar jag landat.
P
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Sommaren 2008

Post by ozzman »

Naj, jag tror jag passar. Att jag skrev så beror på att det bara är turkar som jobbar på gulan.
Som jag skrivit flera gånger så räcker forum-umgänget alldeles utmärkt för mej. Jag har inga önskemål eller ambitioner att ta det vidare därifrån.
Dels passar det här umgängessättet mej alldeles utmärkt och dels så har jag faktiskt inte tid för något mer.
pelle
Helgfyllo
Posts: 132
Joined: 01 Dec 2006, 21:20
Location: USA

Sommaren 2008

Post by pelle »

Suit yourself Buddy...skickar dej mitt nummer sa gor du vad du vill...torka dej i roven med det ifall det ar den basta anvandning du har av det.
Onskar dej iallafall en trevlig sommar
Par
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Sommaren 2008

Post by gammalhardrockare »

Hässelby är INTE Stockholm, det ligger UTANFÖR Stockholm.
Att hävda att man bor i Stockholm när man bor i Hässelby är lika korkat som att påstå att man bor i Göteborg när man bor i Kungälv, Stenungsund eller t o m Uddevalla.

Hässelby är utmark. Ska man bo i storstad så ska man bo i stan, helst centralt. Annars finns det ingen som helst vits.
Idag bor jag i en medelstor stad med ca hundratusen invånare, inte fan skulle jag bosätta mig i något av höghusområdena i utkanten. Jag bor mitt i stan. Annars kunde jag lika gärna bosätta mig på landet.
Last edited by gammalhardrockare on 11 May 2008, 11:52, edited 1 time in total.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Sommaren 2008

Post by wiking »

on 05/11/2008 at 11:52:03, GammalHardrockare wrote:Annars kunde jag lika gärna bosätta mig på landet. [/quote]

Nej.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Sommaren 2008

Post by ozzman »

on 05/11/2008 at 11:52:03, GammalHardrockare wrote:Hässelby är INTE Stockholm, det ligger UTANFÖR Stockholm.
Att hävda att man bor i Stockholm när man bor i Hässelby är lika korkat som att påstå att man bor i Göteborg när man bor i Kungälv, Stenungsund eller t o m Uddevalla.

Hässelby är utmark. Ska man bo i storstad så ska man bo i stan, helst centralt. Annars finns det ingen som helst vits.
Idag bor jag i en medelstor stad med ca hundratusen invånare, inte fan skulle jag bosätta mig i något av höghusområdena i utkanten. Jag bor mitt i stan. Annars kunde jag lika gärna bosätta mig på landet. [/quote]

Hässelby ligger i Stockholms kommun så att säja att det ligger i Stockholm är korrekt, däremot ligger det inte innanför tullarna..
Det fina är att man kombinerar ett boende i villaområde med närhet till både stad och natur.
Oslagbart tycker jag.
Post Reply