Danne I Dasset

Presentera er själva här
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Danne I Dasset

Post by ELN »

Tja alla helhärliga raggare där ute!!!
Jag är ett Meduza fan sedan barnsben (morsan hade LP:arne "Garagetaper" och "För Jaevle Braa!" samt en kassett me det mesta från "21 värsta", hemma kopierat) jag fastnade direkt och uppträdde med "Råttan I Påttan" i en lågstadiet Image och jag kopierade en egen kassett med det bästa från mors två LP:ar. Tyvär är jag "något" ung för att någonsin fått chansen att se Eddie Live Image Men jag köpte cd boxen "100% Eddie Meduza" så fort jag såg den. Sedan när jag blev invigd i internets enorma möjligheter har den digitala samlingen växt till en 2000 låtar/sketcher(många dubbletter), men givetvis vill jag ha "the real deal" grejjor me, men pengabristen har satt stopp för det. Ångrar nått grymt att jag inte köpte några Eddie LP:s när jag var på Ed's marknad förra året Image Men jag lyssnar på Eddie och sprider hans budskap var dag. I övrigt mekar jag så fort de går med moppar eller 125:an. Image Det va allt ja kunde komma på, men fråga om ni vill veta något Image
//mvh Danne I Dasset
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Danne I Dasset

Post by rex »

Välkommen då! Har lär du trivas Image
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Danne I Dasset

Post by Jungbacka Erik »

Välkommen till Meduzaland!!
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Danne I Dasset

Post by Långis »

Du har hitta alldeles rätt! Välkommen! Hoppas du stannar ett tag, här finns nöstan bara trrrevligt fölk!

Ålder? Boplats?
Last edited by Långis on 07 May 2008, 20:00, edited 1 time in total.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Danne I Dasset

Post by wiking »

Välkommen!
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Danne I Dasset

Post by ELN »

Så här hjärtligt välkomnande har jag då aldrig fått förr Image så tack så mycke! Jag bor i Strömstad i norra Bohuslän(tämligen torrt på raggare och riktigt fölk, men några gammla godingar finns det allt) angående min ålder är jag 17år fyllda åå i sinnet kommer jag stanna runt den här åldern ett bra tag till iallafall Image
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Danne I Dasset

Post by E-M »

Jag hälsar dig välkommen här med! Gjorde det förut men det skadar aldrig att välkommna två gånger Image
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Danne I Dasset

Post by ELN »

Jag tackade för välkomnandet förut, men som sagt får man aldrig för mycket tackande Image Så länge ja har internet(ej helger) kommer jag kolla in här varje dag Image
pelle
Helgfyllo
Posts: 132
Joined: 01 Dec 2006, 21:20
Location: USA

Danne I Dasset

Post by pelle »

skal pa dej ditt rovhal!
Har jag vagarna forbi dej ska du fa sup och korv,hamense
Pelle
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Danne I Dasset

Post by ELN »

Juste!Image
Helhäftigt forum det här, synd att jag inte upptäckt det tidigare
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Danne I Dasset

Post by ELN »

OCH NU!! Den skakande historien om...

...namnet Danne I Dasset!

Jag och två kompisar, Kallekaga me Dubbelhaga och Johannes gödslarn, har fortfarande inte växt ifrån det roliga med brakskitar Image så vi har var eller varannan lördag "rennedredda afton" då vi sitter i "TV-skitar söffa"(den soffa vi alltid skiter i, och som verkar få oss att skita mer än vanligt) och släpper brakskitar så det står härliga till! Image(vi "sväljer"/"drar in" luft så kommer man igång efter ett tag) åå en gång bestämde vi oss för att spela in alla skitar på en diktatorfån(diktafon) på en mp3 spelare, och i en sådan inspelning säger jag "Hej och välkommna tillbaka till Danne I Dasset och här kommer ännu en skit". Det fastnade väll ordenkligt när jag nåra helger senare däckade på dass xD sån kan de gå, men därför heter jag iallafall Danne I DassetImage
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Danne I Dasset

Post by Långis »

Image Jag visste väl att det fanns nån rimlig förklaring bakom smeknamnet.
Man ska aldrig underskatta en redigt rejäl brakskit!
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Danne I Dasset

Post by wiking »

ELN wrote:Så här hjärtligt välkomnande har jag då aldrig fått förr Image så tack så mycke! Jag bor i Strömstad i norra Bohuslän(tämligen torrt på raggare och riktigt fölk, men några gammla godingar finns det allt) angående min ålder är jag 17år fyllda åå i sinnet kommer jag stanna runt den här åldern ett bra tag till iallafall Image
Då är det inte långt till Svinesund, där har dom många fina porrbutiker Image
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Danne I Dasset

Post by ELN »

Jo du Långpanna, en brakskit kan liva upp även den tråkigste tillställning. Tänkte ha en braksitstävling på min begravning Image
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Danne I Dasset

Post by ELN »

wiking wrote:Då är det inte långt till Svinesund, där har dom många fina porrbutiker Image
nä de e inte långt från norska gränsen som sagt, så folt me norskar i stan på sommaren. Det är därför vår lilla stad har två Systembolag Image
Post Reply