Danne I Dasset

Presentera er själva här
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Danne I Dasset

Post by ELN »

Här kommer tre till:

Goran Vill Ha Smegma I Sitt Sugrör: http://tinypic.com/player.php?v=2i3k8i&s=3
Lina Magnuson Remix: http://tinypic.com/player.php?v=saw0uc&s=3
Dreddhus Dance Mix (Rännedredda Mixer): http://tinypic.com/player.php?v=30auohx&s=3

Den första heter alltså: Goran Vill Ha Smegma I Sitt Sugrör åå inte de som står när man klickat på länken(det blev lite fel där) Mycket nöje!
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Danne I Dasset

Post by ELN »

inlägg 200!!! *stolt* Image sitter och lyssnar på "You ain´t my friend" som firarvisa. Så KUKEN STÅÅÅRRR!!! Image
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Danne I Dasset

Post by ELN »

Helg igen, å varmt som i hinhåles boningar, men då är det tur man bor nära det svalkande vattnet, men nu hörs vi inte förren på söndagkväll igen om allt går som tänkt Image See Ya!! KUKEN STÅÅÅRRR!!!!!
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Danne I Dasset

Post by ELN »

Tackar tackar Image Mycket trrrrrevligt Image
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Danne I Dasset

Post by ELN »

Nu blir jag nästan helt utan internet till på söndag kväll igen,Image så ni får ha de så gött, Image
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Danne I Dasset

Post by ELN »

YES!!! Periodare på en månad Image Image Image Image Image Image Image Image Image
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Danne I Dasset

Post by overkill »

Vill minnas att jag hälsade dig välkommen i en annan tråd (?), men gör det igen i vilket fall. Alltid trevligt med nya likasinnade. Välkommen som sagt!
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Danne I Dasset

Post by ELN »

Jag har också för mig att du gjorde det, men tack ialla fall, som sagt är det alltid trrrevligt med likasinnade Image
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Danne I Dasset

Post by ELN »

ImageÅ nu har man kommit in på Top 20 Posters med Image Tangentbordet sloknar under nävarne här Image
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Danne I Dasset

Post by ELN »

Jag gör allt för att sprida Eddies musik och budskap vidare, så nu på hans födelsedag skall jag ta å köpa mig en bergsprängare, ladda MP3:n me Eddie, skaffa massa batterier och sen låta Strömstad njuta!!! hoppas de kan bli nått Image
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Danne I Dasset

Post by ELN »

Idag var den stora dagen, jag är klar med första läsåret på Fordon Image Image men nu har jag inte längre nått bredband så ni kommer se av mig lite mer sällan Image men hade så bra alla Meduzafans Image
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Danne I Dasset

Post by uy »

Har du måhända fått inläggsdiarré? Image Men det går nog över ska du se. För mig går skrivandet i perioder. Ibland skriver ja jättemycket och ibland inget lls.
Skitarna ska va' lika långa i år
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Danne I Dasset

Post by ELN »

on 06/13/2008 at 19:04:37, uy wrote:Har du måhända fått inläggsdiarré? Image Men det går nog över ska du se. För mig går skrivandet i perioder. Ibland skriver ja jättemycket och ibland inget lls. [/quote] Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Danne I Dasset

Post by ELN »

DEN 19:E ÄR JA TILLBAKA MED EN SKRIVKLÅDA SOM ALDRIG FÖRR!!! Det är nämligen då jag åter får internet 24/7 (eller 24/5 om man ska va noga) Så håll till godo mina vänerrrrrrrr Image
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Danne I Dasset

Post by ELN »

I'M BACK! Image
Post Reply