Martin

Presentera er själva här
Post Reply
martin
Helgfyllo
Posts: 56
Joined: 30 Aug 2009, 08:37
Location: Rostock
Contact:

Martin

Post by martin »

Hej.

Jag är ny här på forumet så jag tänkte presentera mig lite kort. Jag bor i Rostock i norra Tyskland och arbetar för min lön på en "Weinladen" (där ni köper spånken).

Men min huvudsakliga sysselsättning är en Eddie Meduza-biografi som jag håller på att skriva. Huvudsakliga anledningen till att jag gick med i detta forum var att jag ville komma i kontakt med alla Eddie Meduzaexperter som frodas här. Jag tror nämligen att ni sitter inne på en massa kunskap och material som bör komma ut till gemene man.

Eddie Meduza (eller egentligen Errol) förtjänar en biografi. Han har blivit ignorerad och föraktad av media/kulturvärlden alldeles för länge nu. Jag tänker skriva det epos som borde ha skrivits för länge sedan.

Så, sitter ni inne på information som ni tror kommer att tillföra något nytt till bilden av Errol (historier, anekdoter, turnéfakta, bilder.. ja, vad som helst), kontakta mig. Jag är tacksam för allt som bidrar till att göra kungen rättvisa.

Ödmjukast, Martin.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Martin

Post by uy »

Välkommen, Martin! Image Om du söker kunskap om Meduza så har du nog kommit till rätt forum.
Skitarna ska va' lika långa i år
martin
Helgfyllo
Posts: 56
Joined: 30 Aug 2009, 08:37
Location: Rostock
Contact:

Martin

Post by martin »

uy wrote:Välkommen, Martin! Image Om du söker kunskap om Meduza så har du nog kommit till rätt forum.
Tackar. Jag är säker på att jag har hittat hem. Image
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Martin

Post by ELN »

Ja välkommen Image Hoppas vi kan bidra med den info du söker Image
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Martin

Post by E-M »

Heil Hitler!

Välkommen! Du har kommit helt rätt!

Du vet väl att det händer mycket roligt på Eddie-fronten nu? Ska t.ex. komma en dokumentär nu i början på 2010, du kan läsa mera här [url=http://www.anakronfilm.se]www.anakronfilm.se[/url]
Last edited by E-M on 02 Sep 2009, 23:12, edited 1 time in total.
raggarjojje
Obotlig alkoholist
Posts: 522
Joined: 16 Oct 2007, 10:11
Contact:

Martin

Post by raggarjojje »

Välkommen hit. Image
martin
Helgfyllo
Posts: 56
Joined: 30 Aug 2009, 08:37
Location: Rostock
Contact:

Martin

Post by martin »

Tackar allihopa för det hjärtliga välkomnandet. Image
martin
Helgfyllo
Posts: 56
Joined: 30 Aug 2009, 08:37
Location: Rostock
Contact:

Martin

Post by martin »

E-M wrote:Heil Hitler!

Välkommen! Du har kommit helt rätt!

Du vet väl att det händer mycket roligt på Eddie-fronten nu? Ska t.ex. komma en dokumentär nu i början på 2010, du kan läsa mera här [url=http://www.anakronfilm.se]www.anakronfilm.se[/url]
Tack för tipset E-M.
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Martin

Post by Jungbacka Erik »

Åter igen välkommen! Ett gäng på forumet sammanställde en hel del material till en bok som förstås inte kom så långt att den blev utgiven men en massa intressant fakta finns att få tag på. Prata snällt med Långpanna så kan du säkert få ta del av dom Image
martin
Helgfyllo
Posts: 56
Joined: 30 Aug 2009, 08:37
Location: Rostock
Contact:

Martin

Post by martin »

Jungbacka Erik wrote:Åter igen välkommen! Ett gäng på forumet sammanställde en hel del material till en bok som förstås inte kom så långt att den blev utgiven men en massa intressant fakta finns att få tag på. Prata snällt med Långpanna så kan du säkert få ta del av dom Image
Tack Jungbacka Erik. Det vore ju alldeles utmärkt. Jag ska fråga mitt allra snällaste. Image
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Martin

Post by Långis »

Ja, jag har ju varit lite offside den senaste tiden, så jag missade detta, men ditt PM är besvarat!

Stort välkommen!
martin
Helgfyllo
Posts: 56
Joined: 30 Aug 2009, 08:37
Location: Rostock
Contact:

Martin

Post by martin »

Långpanna wrote:Ja, jag har ju varit lite offside den senaste tiden, så jag missade detta, men ditt PM är besvarat!

Stort välkommen!
Tack Långpanna! Image
hakan
Obotlig alkoholist
Posts: 855
Joined: 08 Apr 2009, 12:03
Location: Göteborg

Martin

Post by hakan »

Martin!

Välkommen till det här fruktansvärt professionella och homogena forumet! Image

Först vill jag bara säga det, att du kan ju faen inte tro att du ska komma och sno massa info som vi sitter på här, och sen tjäna storkovan på att sälja böcker om det!

Vet du nåt som inte vi vet om EDDIE - fram med språket annars åker du på däng! Sen kan det finnas vänliga själar här som delar med sig, men vill du ha så får du ge något också. Det är väl den generella principen.
Last edited by hakan on 18 May 2010, 23:47, edited 1 time in total.
Post Reply