Sluskdagen 2007

Länkar till andra intressanta sidor
Post Reply
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Sluskdagen 2007

Post by uy »

Då var det återigen dags att fira min egen lilla högtid. Årets tema är "Anti-Urgel! och detta år har till och med en ny film premiär! Tyvärr blev det ingen chatt i år, eftersom Freewebs har tagit bort den tjänsten, och jag upptävkte det för sent för att kunna leta upp en ny.

Besök specialsidan för att ta del av firandet. Ha en sluskig dag, önskar Slaktar-Stigs redaktion!
http://www.freewebs.com/larsdeskjet/slu ... index.html
Skitarna ska va' lika långa i år
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Sluskdagen 2007

Post by Långis »

Oj, är det idag? Då önskar jag alla en trevlig sluskdag!
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Sluskdagen 2007

Post by retepnoslack »

Det var då satan. Då missade jag allt det roliga. Jag får försöka memorera det där datumet till nästa år. T.ex sätta mej i ett mörkt rum och stirra på en fläck i taket. Det brukar hjälpa emot det mesta brukar min psykolog säga.

Men jag satt faktiskt och "grisade" i mej sex stycken aracksbollar (Inte neger, utan aracks) igår, så jag firade nog lite, utan att direkt veta om det. Jag skulle egentligen bara äta fyra stycken till kaffet, men då det var sex stycken i förpackningen och så långt till skafferiet, så slank allihopa med.

Men jag har varit inne på hemsidan och tittat på "Urgel Pannkaka" och hans telefonvaktsarbete. Förmodligen hans sista dag på DET arbetet. Image
Last edited by retepnoslack on 17 Oct 2007, 12:01, edited 1 time in total.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Sluskdagen 2007

Post by uy »

Tack för att ni har varit in på sidan. Image Till nästa år ska jag försöka fixa en chatt också, som det var förra året.
Skitarna ska va' lika långa i år
Post Reply