Re: En trevlig grupp

Länkar till andra intressanta sidor
Post Reply
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Re: En trevlig grupp

Post by Evert Meduza »

Qwerty wrote:jaha, och det står att du har flera personligheter och gillar att - citat - " jävlas med folk på alla möjliga och löjliga sätt ".

Och att du går på en särskola för dem med neuropsykiatrisk problematik. http://www.hts.se/smiv/index.htm

Förklarar en hel del...
Seriöst, vart vill du komma?
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Re: En trevlig grupp

Post by Långis »

Men det måste tillstås att du har en jäkla massa personligheter.
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Re: En trevlig grupp

Post by Evert Meduza »

Långpanna wrote:Men det måste tillstås att du har en jäkla massa personligheter.
Ja det har jag, men det är inget jag kan rå för Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Re: En trevlig grupp

Post by Evert Meduza »

Qwerty wrote:
Tja, att du gillar att jäklas med folk, det kan ju t.ex betyda spamma och sprida förvirring, och bete sig märkligt på ett forum... Kanske t.o.m under olika namn...
Vafan, blev du medlem här bara för att bråka?
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
raggarjojje
Obotlig alkoholist
Posts: 522
Joined: 16 Oct 2007, 10:11
Contact:

Re: En trevlig grupp

Post by raggarjojje »

Det är som Eddie Meduza och E.Hitler Image
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Re: En trevlig grupp

Post by Evert Meduza »

Qwerty wrote:
Ja, Dubbelidioterna!! Image en kille med schizofren personlighets klyvning som pratar med sig själv.

Fast Eddie var ju åtminstone Rolig och intelligent...
Naww, blev du sårad bara för att jag har likheter med Errol medan du bara är en dum och korkad fjortis som hackar på andra bara för att du själv tycker att du är något?

Jag tycker att du kan dra åt helvete och skaffa dig ett liv, att vara elak mot folk bara för att du ska tro att du är häftigt är inte att ha ett liv
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Re: En trevlig grupp

Post by Evert Meduza »

Qwerty wrote:Du erkänner att du har psykiska problem och är scizo alltså?
Och att du uppträder under flera olika namn?
Jag står för vem jag är vilket inte du gör din fjortis
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Re: En trevlig grupp

Post by Evert Meduza »

Qwerty wrote:
Blev du och herrSkogstrand medlemmar bara för att berätta vilka låtar du/ni lyssnar på var 30:e sekund? Är det att bråka om man reagerar på såna som bara spammar och beter sig underligt och schizofrent? Det är ju flera som håller med mig också.
Nej, andleding att jag gick med på ML var för att veta mer om Errol
andleingen att jag spama var för få högre rang fortare
Men varför bråkar du? tycker allvarrigt att talat att ni borde sluta bråka
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
herrskogstrand
Levertransplanterad
Posts: 1283
Joined: 05 Jan 2011, 06:50
Location: Jämtlands Län

Re: En trevlig grupp

Post by herrskogstrand »

De har väl ingen betydllse om man spamar i spam-trådar eller?
herrskogstrand
Levertransplanterad
Posts: 1283
Joined: 05 Jan 2011, 06:50
Location: Jämtlands Län

Re: En trevlig grupp

Post by herrskogstrand »

Qwerty wrote:
Blev du och herrSkogstrand medlemmar bara för att berätta vilka låtar du/ni lyssnar på var 30:e sekund? Är det att bråka om man reagerar på såna som bara spammar och beter sig underligt och schizofrent? Det är ju flera som håller med mig också.
Varför är du medlem här då?
Post Reply