Fredag igen!!

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Re: Fredag igen!!

Post by ELN »

Igår va det fredags-koma, slutade 21 och hade väl börjat vi 7 så var lite trött, sen råkade jag piggna till när jag kom hem och kunde inte somna fören 2... :D Ingen ordning.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Re: Fredag igen!!

Post by uy »

Själv satt jag uppe på fredagskvällen och spelade Mass Effect 3 till tvåtiden. Jag tror inte det har hänt på flera år att jag har blivit så fast i ett spel!
Skitarna ska va' lika långa i år
User avatar
sten1972
Periodare
Posts: 288
Joined: 08 Sep 2008, 11:37
Location: Swärrje

Re: Fredag igen!!

Post by sten1972 »

Då är det snart dags för lunch och på den rasten ska jag gå ner till Systemet och köpa några julöl som ska avnjutas under eftermiddagen och kvällen.
:)
User avatar
Javlar
Helgfyllo
Posts: 71
Joined: 14 Sep 2008, 12:32

Re: Fredag igen!!

Post by Javlar »

Det har varit jävligt synd om mig under veckan. Har nämligen varit så nära döden man kan komma utan att stryka med. Jag snackar om mansförkylning.

Men idag blir det pizza!
raggarjojje
Obotlig alkoholist
Posts: 522
Joined: 16 Oct 2007, 10:11
Contact:

Re: Fredag igen!!

Post by raggarjojje »

Nu sitter man och lyssnar på bra musik och dricker öl. Skönt att få vara ledig imorgon.
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Re: Fredag igen!!

Post by ELN »

Fy fan silken gårdag! Slutade jobbet strax innan 15:00 full fart hem duscha och kasta in mina 2 Proson hushögtalare i bagagen samt ett steg o lite kabel bl.a. Sen bönn gas till Uddevalla och hämta brorsan. Där tog han över och jag knäckte första biran! Så på väg söderut koppla jag ihop hela grejern och efter lite finetune på IKEAs parkering så spela det HELT LÖSS!

Vi tog då av på gamla E6 på väg norrut o for igenom Kungälv, Stora Höga, Stenungsund mm. Gapa de och sladdade på allt va torg heter. Vid det här laget hade det gått ner några bärs till, ett gäng klunkar Dooleys och första groggen var blandad. I Uddevalla blev det Chaplin-raggen med ordentligt gap som verkade upskattas av lokalbefolkningen. Där gjorde brorsan snygg sorti med 4hjulsbreställ ut igen. Full fart till Donken på Torp för lite proviant.

Strax vidare norrut, in på gamle E6 igen. In på torget som va dött! Vidare upp till Håby o ut på motorväg. Sen va de pissepaus och tack vare en liten felberäkning hamnade vi i Dingle (och fick efterlängtad pissepaus). Efter yttligare en felberäkning blev de gamla E6 till Rabbalshede. Där blev de pissepaus (igen) på Gulf där vi hittade en Lada Samara xD Sen va det full fart till Illgött! Där va de inte lagom härj heller. Strax efter att ja anlände rök borden först ner, sen ut... sen va de ju de här med sofforna som fick sin beskärde del rölg, de stod inte alltid på bena om man säger så.

Så de va helkalas-überfylla-de luxe där! Och efter lite varvande av motorsåg mm. så blev det hemfärd.

DET är en fredag de :D
Post Reply