Gott nytt år!

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

Post Reply
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Gott nytt år!

Post by wiking »

Pessimist som jag är så tvivlar jag på att nästa år tionde blir bättre, men jag önskar er i alla fall ett GOTT NYTT ÅR!

E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Gott nytt år!

Post by E-M »

Gott nytt år på er!
hakan
Obotlig alkoholist
Posts: 855
Joined: 08 Apr 2009, 12:03
Location: Göteborg

Gott nytt år!

Post by hakan »

GOTT NYTT ÅR era jävvla idioterrrr!

Jag (Hakan, den vackraste mannen i universum) avnjuter en belgisk ale (Duvel) samtidigt som jag lyssnar på TA MIG I RÖVEN POJKAR, och tänker tillbaks på 2009.

Hur har året varit, tycker ni? Är ni nöjda? Image
Själv är jag nöjd med en del och missnöjd med annat, familj och barn och sånt är jag nöjd med och min prylsamling har ju givetvis vuxit med en ny Breitling och ny bärbar, osv. Den mentala hälsan är ju tyvärr inte lika bra med, men det är ju bara att inse att man är sinnessjuk och kronisk idiot. Som tur är har jag världens största kuk, sprutar 1 liter/gång samt har världens kraftigaste högerkrok. Ett nytt år med mycket Eddie kommer det att bli, och en hel del återupptagna kontakter med folk som jag tyvärr åsidosatt alldeles för mycket. Image

Så jag hoppas att ni har det bra allihop, och att forumet blir lite mer aktivt under nästa år!!

Hälsningar,
Hakan
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Gott nytt år!

Post by overkill »

Japp ett Gott Nytt år önskar även Överdödaren. Snart bär det iväg till syrrans kompis med anhang för lite krubb & firande. Image
Eddie
Obotlig alkoholist
Posts: 894
Joined: 14 Dec 2004, 13:32
Location: Strängnäs

Gott nytt år!

Post by Eddie »

Gott nytt år!

Året som varit har för mig varit ganska kass tror jag, examen och ett bilköp är det enda positiva jag kan komma på. Det mesta andra försöker jag glömma, pessimist som jag är.

Men men, nästa år hoppas jag på ett uppsving av mitt liv igen, optimist som jag är.
ronka
Periodare
Posts: 443
Joined: 21 Oct 2004, 06:42
Location: Hemma
Contact:

Gott nytt år!

Post by ronka »

Image Gott Nytt!
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Gott nytt år!

Post by gammalhardrockare »

Wiking:

Klart att det inte blir bättre! Trodde du det? Vi har haft vår tid, nu tar idioterna i andra världsdelar över.
Och Gott nytt år på er också! Själv så har jag jobbat hela nyår. Roligt värre.

Visst är det väl förresten tråkig medelklass/kontorsfjant och villaområde med nyårslöften? I helvete att jag har gjort något sådant!
Eller jo förresten, jag ska rocka mer i fortsättningen. Har blivit lite väl tråkig de sista åren. Dags för en uppryckning!
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Gott nytt år!

Post by ozzman »

Ja gott nytt och god fortsättning på er.

2009 har väl varit ett ganska mediokert år utan några större höjdpunkter, ett typiskt mellanår helt enkelt. Får se om 2010 har lite mer att bjuda på, men det är väl ytterst tveksamt.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Gott nytt år!

Post by wiking »

GammalHardrockare wrote:Wiking:

Klart att det inte blir bättre! Trodde du det? Vi har haft vår tid, nu tar idioterna i andra världsdelar över.
Nej, trodde det framgick ganska tydligt i mitt öppnings inlägg.
Post Reply