Nu äntligen kom den... =D

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Nu äntligen kom den... =D

Post by ELN »

För ungefär en vecka sedan var jag inne på en sida och beställde hem ett alldeles fantastiskt föremål. Jag gick länge med spänning och väntade men nu till slut, äntligen så fick jag den. Och den uppfyllde varenda lite förväntning! Tack så hemskt mycket Uy för en helt underbar bok! Image
Last edited by ELN on 03 Apr 2010, 12:42, edited 1 time in total.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Nu äntligen kom den... =D

Post by gammalhardrockare »

Vad är det för bok ni snackar om?
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Nu äntligen kom den... =D

Post by uy »

Kul att du gillade den! Image Och så ska du ha ett stort tack för att du köpte boken. Image
Last edited by uy on 04 Apr 2010, 19:02, edited 1 time in total.
Skitarna ska va' lika långa i år
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Nu äntligen kom den... =D

Post by ELN »

Den skänker glädje vill jag lova Image
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Nu äntligen kom den... =D

Post by retepnoslack »

Ja, det är "Uy:s" bok vi pratar om, "rockarn". Jag har själv läst ut den och den gav mej många skratt. Jag gillade speciellt meningen: "Eftersom han bara skulle vara i vägen, så slog E. Hitler ner honom. " Image Image

"Börje Lundins semester" gillade jag skrapt, också. Bråket med fotbolls-suportrarna var klockrent. Missförståndet med kepsar och halsdukar. Image
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Nu äntligen kom den... =D

Post by ELN »

Jag gillar i Julkalendern -08 då han sätter stolen på fel sida dörr'n Image Image Image fast den kan ju alla läsa här!
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Nu äntligen kom den... =D

Post by uy »

Förresten, ni som har köpt boken, vad tyckte ni om smakprovet på årets julkalender? Om ni har några åsikter eller önskemål så är det inte för sent ändra något i kalendern, då jag inte har skrivit färdigt hela ännu (det känns lite svårt att komma i stämning för att skriva julkalendrar i maj). Image
Skitarna ska va' lika långa i år
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Nu äntligen kom den... =D

Post by retepnoslack »

Hm... Jag har ju läst den för drygt en månad sedan. Dock är jag osäker på, om jag blandar ihop den med den förra. Jag skall läsa den igen för, att riktigt komma till insikt om det hela.

Jag återkommer då, "Uy".
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Nu äntligen kom den... =D

Post by ELN »

RetepNoslack wrote:Hm... Jag har ju läst den för drygt en månad sedan. Dock är jag osäker på, om jag blandar ihop den med den förra. Jag skall läsa den igen för, att riktigt komma till insikt om det hela.

Jag återkommer då, "Uy".
Precis samma gäller mig, och av orsaker får jag vänta och läsa dem en vecka cirka Image
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Nu äntligen kom den... =D

Post by retepnoslack »

Ja, nu har jag läst det hela och tycker, naturligtvis, att det var alla tiders. Förra året handlade om, att spela in en kassett och årets handlar om, att sälja. Alltid lika smidigt, också, med Smällphete Sigge och Frisse Frissén. Oss emellan, så är ingen utav dem några tänkare. T.o.m. Roger Ballis hade varit en bättre strateg även, om han har massa tvivelaktiga fördomar.

Besöket på "Expressen" var extra fyndigt. Särskilt, när Mats Olsson åker på en rejäl smäll. Jag säjer bara: Kör på! Det brukar bli bra, så jag är övertygad om, att hela alltet skall bli alla tiders. Image
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Nu äntligen kom den... =D

Post by ELN »

Jag håller med Retep, det är mycket bra och bara att fortsätta Image Image Ett av många guldkorn är ju när Frisse glömmer att stänga av megafonen Image Image Image jag tycker de är lika roligt varje gång
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Nu äntligen kom den... =D

Post by uy »

Tack så mycket! Ni är för jeavle braa! Jag kände mig så motiverad av era kommentarer att jag skrev två delar till i dag. Bara tio kvar att skriva nuImage

Än en gång, tusen tack för att ni läser det jag skriver. Image
Skitarna ska va' lika långa i år
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Nu äntligen kom den... =D

Post by ELN »

Det är väl vi som skall tacka för underhållande läsning Image
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Nu äntligen kom den... =D

Post by retepnoslack »

Ja, det är ett kärt besvär. Eller det är ingen besvär, alls, att läsa din alster. Det är bara väldigt roligt, faktiskt. Image
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Nu äntligen kom den... =D

Post by uy »

Sådärja! Nu har jag skrivit färdigt årets julkalender! Image Det blev lite julstämning mitt i sommaren för min del. "Jul i Juli" Image
Skitarna ska va' lika långa i år
Post Reply