Man kanske skulle ta en paus...

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

Post Reply
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Man kanske skulle ta en paus...

Post by Långis »

från Eddie ett tag. Jag brukar göra det lite då och då. Det kan bli väl intensivt att vara engagerad hela tiden och nu är det mycket annat i mitt liv.
Brukar ni ta pauser från hobbys ibland?
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Re: Man kanske skulle ta en paus...

Post by Jungbacka Erik »

Långis wrote:från Eddie ett tag. Jag brukar göra det lite då och då. Det kan bli väl intensivt att vara engagerad hela tiden och nu är det mycket annat i mitt liv.
Brukar ni ta pauser från hobbys ibland?
Ansökan avslås ;)
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Re: Man kanske skulle ta en paus...

Post by Evert Meduza »

Jag tar aldrig några pauser! :D
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Re: Man kanske skulle ta en paus...

Post by Långis »

Det blev en paus från Facebook iställlet. Numera hittar man mig här och på Google+
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Re: Man kanske skulle ta en paus...

Post by overkill »

Nja, jag tar nog aldrig paus från nån hobby egentligen. Just det här med eddie går lite upp ner, men det gör det utan att jag tänker på det, tar inte nån direkt medveten paus i alla fall.

När det gäller forum hänger jag inte på så många så det blir aldrig för mycket eller hur man ska säga.
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Re: Man kanske skulle ta en paus...

Post by retepnoslack »

Nja, det beror nog på, hur mycket tid man lägger ner.
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Re: Man kanske skulle ta en paus...

Post by ELN »

Paus och paus, jag har mest gått ner ett par steg i det tidigare kanske överdrivna engagemanget. Men helpaus blir det inget av :) Själv finns jag tydligen på G+ men jag är aldrig där... Facebook dock... Hmmm
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Re: Man kanske skulle ta en paus...

Post by Långis »

Det blev en paus ändå, Jag är helt upptagen med annat. Dagarna tillbringas i snickarboden där jag snickrar och fejar som bara den.
När lådan nedan lackats klart ska jag börja snickra ett bord. Håller just nu på att insupa all information jag kan om hur man bäst slipar snidverktyg.
Oljebryne var tydligen ordet.

Men god jul på eder!

Image
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Re: Man kanske skulle ta en paus...

Post by Jungbacka Erik »

Snygg låda. Vad är det för träslag? och är det en e-pipa man ser i lådan?
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Re: Man kanske skulle ta en paus...

Post by Långis »

Jungbacka Erik wrote:Snygg låda. Vad är det för träslag? och är det en e-pipa man ser i lådan?
Träslag vetefan. Fick faneret av en snickare. Han nämnde aldrig vad det var. Det vita är iallafall björk.

Du såg att det var en e-pipa? Köpt på jazzepipe.com. Dyr som fan, men vacker som få.
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Re: Man kanske skulle ta en paus...

Post by ELN »

Hej o hå, jag känner att jag är dålig på att hänga här! Men jag gör så gott jag kan mina vänner! Hur lever forumet annars då? Det verkar segt enligt vad som går att se, vore kul om de drog igång igen.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Re: Man kanske skulle ta en paus...

Post by Långis »

Ja, det bidde en paus, men det beror på att mycket saker händer i verkliga livet. Jag har extremt lite tid för både Eddie och nätande just nu. Kollar bara in och hälsar lite snabbt.
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Re: Man kanske skulle ta en paus...

Post by ELN »

Även jag har tagit mig en paus från det värsta engagemanget då man lyssnade ett album Eddie om dagen och hängde mer här än i verkliga livet. Som Långpanna skriver så är det mycket som händer i livet, det har vart nya Jobb, nya vänner, nya bilar, ny tjej aa ny tillvaro. Eddie finns givetvis där alltjämt och framförallt i jänkaren om sommaren =) Jag tänker på Meduzaland allt som oftast men sällan i närheten av en vettig nätuppkoppling. Ska lämna denna fliken uppe o göra ett försök på att höras lite mer =) God kväll mina vännerrrr!
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Re: Man kanske skulle ta en paus...

Post by Långis »

Jahopp. Nu har jag pluggat färdigt, flyttat till Oskarshamn och skaffat jobb inom IT så nu är jag tillbaka i livet igen. Ska försöka engagera mig mer här nu. Vad har jag missat?
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Re: Man kanske skulle ta en paus...

Post by ELN »

Tyvärr inte allt för mycket skulle jag vilja påstå. Även om jag själv kanske varit här för lite för att uttrycka mig i saken.
Post Reply