Säsong tre (?) av Lost

Filmer och Tv-program diskuteras här
Post Reply
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Säsong tre (?) av Lost

Post by ozzman »

Jag kan bara hålla med.
Lost har totalt ballat ur och det händer ingenting. Prison break var på väg att gå samma väg men den serien räddas ett tag till av flykten.

Bonde söker fru, njaaa. Det försöker jag nog missa om jag kan efter att ha sett första avsnittet.

Sopranos och Vita huset däremot, det är grejer det nu när My name is earl slutat (för säsongen?)
lumberjack
Levertransplanterad
Posts: 1204
Joined: 06 Dec 2004, 13:28
Location: Ja, inte hemma i alla fall.

Säsong tre (?) av Lost

Post by lumberjack »

Sopranos själv är en orsak till att betala TV-licensen. Vilken jävla höjdar serie!

Lost har jag helt slutat se, möjligen laddar jag ned säsong 2 och plöjer dem någon söndag. Men jag känner inget sug.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Säsong tre (?) av Lost

Post by uy »

Är det nu på onsdag säsong tre av Lost börjar. eller var det i onsdags? Jag tycker fortfarande Lost är ganska bra, även om det börjar bli lite väl flummigt.

I "Hey Baberiba" i våras kunde man för övrigt se hur Lost kommer att sluta. Det skulle sluta med att det kommer en atombomb så alla dör. Image
Skitarna ska va' lika långa i år
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Säsong tre (?) av Lost

Post by Jungbacka Erik »

Lost har ryckt upp sig sedan förra säsongen och Prison Break fortsätter att överaska positivt. Första platsen av dom två tycker jag nog att Prison Break har ett stadigt grepp om.
Post Reply