Sämsta filmen?

Filmer och Tv-program diskuteras här
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Sämsta filmen?

Post by Evert Meduza »

Ja, det finns ju en tråd där vi pratar om våra favoritfilmer så därför tyckte jag att en tråd om den absolut sämsta filmen var och en av oss har sett också behövs.

Helst så skall ni motivera varför så att man vet varför man skall undvika att se denna genomruttet värdelösa film.
Det får inte vara någon film som ni har blivit besvikna över bara för att den inte levde upp till era förväntningar, det får bara vara filmer (ja, det lär troligen nämnas ett par olika filmer i denna tråd) som ni helt enkelt bara tycker är värdelösa.

I alla fall, den sämsta filmen jag har sett i mitt personliga tycke är "Live feed".
Dels så var den jävligt dåligt filmad och dels så var den bara äcklig, folk steker kukar som de sen äter, de skär sönder tuttarna på en tjej och i en annan scen så stoppar de ner ett plaströr i halsen på en tjej och stoppar ner en orm i den och skär sen upp magen på henne så ormen ringlar ut.
Ingen film som jag rekommenderar kan jag säga, men som sagt var, vilken är den sämsta film ni har sett?
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Sämsta filmen?

Post by ELN »

Den låter lite spännande på samma vis som Brain Dead vilket ju är en riktigt cool kult-film!

Jag såg en gång en film om någon tant mest, filmen heter samma som tanten, det var som en dålig minut-för-minut dokumentär om en väldigt grå vardag o filmen saknar dialog....

La inte titeln på minnet = kass film...
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Sämsta filmen?

Post by Evert Meduza »

ELN wrote:Den låter lite spännande på samma vis som Brain Dead vilket ju är en riktigt cool kult-film!

Jag såg en gång en film om någon tant mest, filmen heter samma som tanten, det var som en dålig minut-för-minut dokumentär om en väldigt grå vardag o filmen saknar dialog....

La inte titeln på minnet = kass film...
Ojdå, jag glömde dessutom tillägga att filmen inte är ett dugg spännande och blir det aldrig heller, så ge bara fan i att se den, sen så kan man tro att man håller i en handkamera med tanke på den usla bildkvaliteten.

"Live feed" då alltså....
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Sämsta filmen?

Post by ozzman »

Jag måste nog säja att Avatar ligger bra till bland nyare filmer.
Jag såg iofs Göta kanal 3 häromdagen och den var jävvlar ingen picknick heller.
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Sämsta filmen?

Post by ELN »

Göta Kanal 3... jag såg halva slutet och orkade inte mer...
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Sämsta filmen?

Post by Evert Meduza »

"Göta Kanal 2" var ofantligt kass tyckte jag, kändes mest som en kopia av ettan, fast sämre och jag tänker inte se trean för allt i världen....
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Sämsta filmen?

Post by wiking »

Jag såg (tyvärr) Götakanal 2, så därför bir det ingen Götakanal 3 för min del.

Sämsta film är svår att svara på, jag har sett så mycket skit i mina dagar.
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Sämsta filmen?

Post by retepnoslack »

Tredje delen utav "Oändliga historien" var ingen höjdare och jag avskydde verkligen "Sökarna", också, men det beror nog snarare på, att jag ogillar själva genren med uppkäftiga anabolastinna tonåringar, som slår ner folk.

Den där italienska skräckfilmen med flygpassagerarna (med ansiktena fulla utav fågelskit), som störtar ut ur ett plan på en flygplats och börjar ta livet utav folk. Den
var, också, riktigt usel. "Incubo sulla cittā contaminata" heter den visst, har jag tagit reda på.
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Sämsta filmen?

Post by ELN »

RetepNoslack wrote:Tredje delen utav "Oändliga historien" var ingen höjdare och jag avskydde verkligen "Sökarna", också, men det beror nog snarare på, att jag ogillar själva genren med uppkäftiga anabolastinna tonåringar, som slår ner folk.
Då kanske du (inte) skall titta på Eden Lake Image
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Sämsta filmen?

Post by Jungbacka Erik »

Egentligen kan sk kalkonfilmer vara riktigt underhållande också som t.ex. Scorched heat med harald treutiger i en av rollerna. Finns en hel del klipp ur den på youtube om nån orkar kolla Image
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Sämsta filmen?

Post by Evert Meduza »

ELN wrote:Då kanske du (inte) skall titta på Eden Lake Image
Eden Lake tycker jag är bra, fast ogillar man stereotypa ungdomar som slår ner folk så skall man helst undvika denna film då...
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Sämsta filmen?

Post by Evert Meduza »

Jungbacka Erik wrote:Egentligen kan sk kalkonfilmer vara riktigt underhållande också som t.ex. Scorched heat med harald treutiger i en av rollerna. Finns en hel del klipp ur den på youtube om nån orkar kolla Image
Ja, vissa filmer är faktiskt så dåliga så att det på något jävla sätt blir ändå bra Image

Fast när jag pratar om de sämsta filmerna så menar jag filmer som kanske har för många logiska luckor, är för seg och tråkig eller som bara är ren smörja, ja du förstår säkert vad jag menar, käre envåldshärskare Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Sämsta filmen?

Post by ELN »

Jungbacka Erik wrote:Egentligen kan sk kalkonfilmer vara riktigt underhållande också som t.ex. Scorched heat med harald treutiger i en av rollerna. Finns en hel del klipp ur den på youtube om nån orkar kolla Image
Det var ungefär och nästan så jag menade med mitt första inlägg i tråden, men som vanligt insyltat i diverse rörigheter
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Sämsta filmen?

Post by Evert Meduza »

ELN wrote:Det var ungefär och nästan så jag menade med mitt första inlägg i tråden, men som vanligt insyltat i diverse rörigheter
Så du var ironisk i ditt första inlägg när du skrev att filmen som jag beskrev var kass verkade spännande?

Din jävla kukronkare Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Sämsta filmen?

Post by ELN »

Nej, jag menade just att filmen verkade så dålig att de skulle va spännande o se den Image
Post Reply