Nintendo 3DS

Datorer, tillbehör, program, p2p, internet och sånt
Post Reply
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Nintendo 3DS

Post by Evert Meduza »

Jag köpte Nintendo 3DS för ett tag sedan och känner att jag har gjort bra investering Image

Har så här långt tre spel till denna konsol vilka är:

Mario Kart 7
The Legend Of Zelda - Ocarina Of Time 3D
Super Mario 3D Land

Har ni en 3DS och vad tycker ni om den? Själv gillar jag den skarpt Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Nintendo 3DS

Post by uy »

Jag köpte ett 3DS i slutet av sommaren. Enda spelet jag har är Pilotwings (som jag knappt rört). Men lagom innan jul fick alla som skaffat 3DS före prissänkningen en hel drös med nedladdningsbara spel som kompensation. Ett av spelen var Fire Emblem - the sacred stoens, och det gillar jag skarpt! En blandning mellan strategi och rollspel.

Och nu på fredag kommer Resident Evil Revelations ut, så då får jag äntligen användning för 3DS:en. Det har ju varit lite dåligt med spel till den, men nu verkar det som att det börjar lossna.
Skitarna ska va' lika långa i år
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Nintendo 3DS

Post by ozzman »

Min dotter har ett som jag köpte precis vid lansering och det är ju lite konstigt att det skall ta 1,5 år innan de släpper några anständiga spel. Hon fick Mario 3D land i julklapp och det har fan i mej gått non stop sedan julafton. Det var nog 10 år sedan jag hade så roligt med ett spel.
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Nintendo 3DS

Post by Evert Meduza »

Josey Wales wrote:Min dotter har ett som jag köpte precis vid lansering och det är ju lite konstigt att det skall ta 1,5 år innan de släpper några anständiga spel. Hon fick Mario 3D land i julklapp och det har fan i mej gått non stop sedan julafton. Det var nog 10 år sedan jag hade så roligt med ett spel.
Jag har också det spelet, jag älskar det verkligen Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Nintendo 3DS

Post by Evert Meduza »

Förresten så har jag nu lagt upp lite bilder på Luftkaffe.se som jag har tagit med min 3DS Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Nintendo 3DS

Post by Evert Meduza »

På tal om "Super Mario 3D Land" så har jag hittat alla stjärnmynt, nått toppen på alla flaggstolpar med både Mario och Luigi på alla banor och likadant med den hemliga banan som man låser upp när man har hittat alla stjärnmynt och nått toppen på alla flaggstolpar, jag känner mig så jävla stolt över mig själv Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Nintendo 3DS

Post by uy »

Ja, det var inte illa. Själv så har jag inte skaffat mig det spelet ännu, och det får nog vänta ett tag. Jag har en hel hög med spela som jag inte spelat klart ännu. Zelda - Skyward sword till wii, alla gratisspelen till 3DS som jag nämnde tidigare, Resident Evil revelations för att nämna några. dessutom har jag bokat The last story till Wii som kommer ut den här månaden.
Jag får nog dra ned på slösurfandet om jag ska hinna spela allting Image
Skitarna ska va' lika långa i år
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Nintendo 3DS

Post by ozzman »

Evert wrote:På tal om "Super Mario 3D Land" så har jag hittat alla stjärnmynt, nått toppen på alla flaggstolpar med både Mario och Luigi på alla banor och likadant med den hemliga banan som man låser upp när man har hittat alla stjärnmynt och nått toppen på alla flaggstolpar, jag känner mig så jävla stolt över mig själv Image
Ett tecken på alldeles för mycket fritid Image
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Nintendo 3DS

Post by Evert Meduza »

Josey Wales wrote:Ett tecken på alldeles för mycket fritid Image
Har man för mycket fritid så får man passa på att använda den Image Fast jag skall jobba nu under helgen så det blir inte så mycket spelande nu Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Re: Nintendo 3DS

Post by Evert Meduza »

Nya spel som man har skaffat sig och klarat ut:

Resident Evil Revalations
Super Mario Bros. 2

Jag har lyckats samla ihop över 200 000 mynt på sistnämna spelet, jag har klarat alla banor och hemliga banor och så, även om jag än så länge inte har samlat ihop en miljon mynt än, fast jag är på väg. :lol:

Vilken nörd jag är... :ugeek:
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Post Reply