Fan vad besviken jag är

Politiska diskussioner
Greven
Glad amatör
Posts: 30
Joined: 07 Aug 2010, 15:16
Location: Somewhere in sweden

Fan vad besviken jag är

Post by Greven »

Förstod att du röstade på K.D

Jag har inga övriga kommentarer om inte detta sker i ett öppen rum... Hur jag har mina pengar har jag inte avslöjat heller men jag kan säga så mycket att din identitet är avslöjad.

on 09/25/2010 at 22:22:01, Josey Wales wrote:Greven:

Jag tyckte du sa att du hade bra med pengar? Om du bara fått en tusenlapp till i månaden sedan 2006 så kan du inte tjäna särskilt bra.
Om du bara fått en tusenlapp mer kvar av dina pengar så tjänar du inte mer än 11000 i månaden.
Medelinkomsttagaren som har 28000 i månaden har fått behålla 2746 mer av sin inkomst sedan 2006, en bra slant det.

Proportionellt däremot så blir det inte mer skattesänkningar till höginkomsttagarna som du felaktigt påstår, utan låginkomsttagarna har fått procentuellt mest sänkning. Kolla gärna på inomstfakta.se för bevis.

Jag såg också att du spekulerade om min ålder. Utan att bli exakt men ändå upplysa om ungefärlig ålder så kan jag säja att jag röstade första gången 1991.

Kd röstade förresten jag på. Det enda partiet som vågar stå upp för kärnfamiljen, moral och kristna värderingar i samhället. [/quote]
Greven
Glad amatör
Posts: 30
Joined: 07 Aug 2010, 15:16
Location: Somewhere in sweden

Fan vad besviken jag är

Post by Greven »

Vi kan sjunga dem med distad gitarr till...

We SHALL OVERKILL.. Overkill... ha ha ha


on 09/26/2010 at 00:21:38, Jungbacka Erik wrote:Men nu tycker jag vi alla ska ta varann i hand och sjunga "We shall overcome". [/quote]
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Fan vad besviken jag är

Post by ozzman »

on 09/26/2010 at 17:24:23, Greven wrote: men jag kan säga så mycket att din identitet är avslöjad.

[/quote]

Jaså du, ja där ser man.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Fan vad besviken jag är

Post by uy »

Men vad är detta? Flytta en tråd som spårat ur! Image Nu har jag då sett allt! Image
Skitarna ska va' lika långa i år
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Fan vad besviken jag är

Post by ozzman »

on 09/26/2010 at 22:20:01, uy wrote:Men vad är detta? Flytta en tråd som spårat ur! Image Nu har jag då sett allt! Image [/quote]

Ja, det är nästan lite kusligt.
Har någon kidnappat Jungbacken och ersatt honom med en replikant som tror att ML handlar om on-topic diskussioner, är det så att vår bastufanatiska finnpajsare till forum-oberführer har blivit ersatt av en själlös robot?
Jag tyckte mej se i fredags-tråden att han till och med skippade bastubadandet en fredag, det är väl egentligen alla bevis man behöver på att något är mycket lurt.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Fan vad besviken jag är

Post by wiking »

on 09/26/2010 at 16:26:22, Josey Wales wrote:Wiking:

Vänsterns stormtrupper AFA fick ju fripass av sin store ledare Ohly på valnatten. Han sa ju då att att utomparlamentariska metoder var ok mot SD, härligt budskap från en folkvald palramentsledamot [/quote]

Ja det är just det ja menar, Ohly är en jävla clown.

Än så länge har 5 blivit hotade så att dom hoppat av.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Fan vad besviken jag är

Post by ozzman »

on 09/28/2010 at 20:38:05, wiking wrote:Ja det är just det ja menar, Ohly är en jävla clown.

Än så länge har 5 blivit hotade så att dom hoppat av. [/quote]

Ja att skälla på SD när det sitter folk i riksdagen som grät när berlinumren föll och som på fullt allvar påstår att Kuba inte är en diktatur, det blir ju nästan komiskt i all sin monumentala dubbelmoral.
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Fan vad besviken jag är

Post by ELN »

on 09/26/2010 at 22:20:01, uy wrote:Men vad är detta? Flytta en tråd som spårat ur! Image Nu har jag då sett allt! Image [/quote]De som är roligt är att alla trådar börjar on-topic ett par inlägg, sen spårar de ur totalt och "egran" till, sen kommer man in på att diskutera just att det ÄR off-topic. Så i slutändan skulle alla trådar kunna flyttas till samma ämne i slutändan, och kan därför också börja där: Off-topic diskussioner Image Image Image Image
Post Reply