Framkalla porr

Här kan du skriva utan att logga in
Post Reply
genitalia
Periodare
Posts: 284
Joined: 26 Jul 2007, 14:28
Location: Hising Island

Framkalla porr

Post by genitalia »

Jag begriper inte detta...vi lever på 2000-talet å folk tycks fortfarande inte insett det smidiga med digitalkameror å datorer.

Jag jobbar på ett ställe där man framkallar film å man får se både d ena å d andra Image

Vad jag inte begriper mig på är alla dessa människor som glatt lämnar in en rulle med en massa porrbilder....visst porr e skoj, men man behöver inte dela med sig av allt. D kan ju iofs vara så att de inte tror att vi kollar på bilderna...men d måste vi (för att se så att de är ok då Image) Å sen kommer de glatt å hämtar dem igen...personligen hade jag skämts som en hund å hade förmodligen klätt ut mig när jag skulle hämtat sånna bilder....

fast å andra sidan....dessa knäppa människor förgyller oxå en del av våra dagar, mycket ska man då får se innan man dör *S*
crazyboris
Helgfyllo
Posts: 62
Joined: 27 Oct 2005, 16:45
Location: Habo
Contact:

Framkalla porr

Post by crazyboris »

ha ha kom o tänka på en grej när jag var liten då skickade man in filmerna (på posten)för framkallning..
då fick min pappa tillbaka sin film OCH en annan med nakenbilder på...
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Framkalla porr

Post by Långis »

Haha, jag har alltid velat jobba på ett sådant ställe, ingen dag är nog den andra lik och med mina voyeristiska tendenser så skulle det vara rena paradiset!

Folk glömmer nog lätt bort att det i framkallningen ingår en manuell bit, de tror att allt sköter sig själv...tydligen.
Jag vet att brorsan gjort nåt liknande med en tjock kvinna han var tillsammans med en gång.
Han var mäkta stolt över bilderna och tycktes inte förstå att halva fotoaffären troligen skrattade åt honom när han hämtat ut bilderna...
Last edited by Långis on 11 Mar 2006, 23:07, edited 1 time in total.
genitalia
Periodare
Posts: 284
Joined: 26 Jul 2007, 14:28
Location: Hising Island

Framkalla porr

Post by genitalia »

Långpanna wrote: Jag vet att brorsan gjort nåt liknande med en tjock kvinna han var tillsammans med en gång.
Han var mäkta stolt över bilderna och tycktes inte förstå att halva fotoaffären troligen skrattade åt honom när han hämtat ut bilderna...
*asg* illa illa...samma öde inträffade idag...en dam i övre 40-årsåldern kom in å frågade om vi gjorde sex Image Ingen fatta nått å hon blev mer å mer irriterad (hon va inte svensk kan jag ju påpeka!!) på oss för vi trodde hon ville ha sex stycken efterbeställningar av en bild eller att hon ville ha sex bilder fast hon bara hade fyra....nåväl...tiden gick å tant bidde mer å mer frustrerad - Nej nej!! Sex! *pekar ivrigt på negativet*

Först då trilla poletten ner kan jag säga *S* D gjorde dagen för oss alla Image

Gör ni sex....jävla fråga *S*
lumberjack
Levertransplanterad
Posts: 1204
Joined: 06 Dec 2004, 13:28
Location: Ja, inte hemma i alla fall.

Framkalla porr

Post by lumberjack »

Hehe.

Hörde av en kille när jag gjorde lumpen att de på ett av de större fotolabben utanför Göteborg märkte de kuverten med "intressanta" bilder, så att ingen skulle missa dem.

B.t.w så har jag en polare som är hemsideansvarig på ett av de stora porrfilmsföretagen i Sverige. Han har jobbat med det i flera år men ännu inte berättat för sin Föräldrar om vart han riktigt jobbar någonstans. Morsan är/var chef på någon bergravningsbyrå och hans farsa är en gammal präst! Image
genitalia
Periodare
Posts: 284
Joined: 26 Jul 2007, 14:28
Location: Hising Island

Framkalla porr

Post by genitalia »

LumberJack wrote:Hehe.


B.t.w så har jag en polare som är hemsideansvarig på ett av de stora porrfilmsföretagen i Sverige. Han har jobbat med det i flera år men ännu inte berättat för sin Föräldrar om vart han riktigt jobbar någonstans. Morsan är/var chef på någon bergravningsbyrå och hans farsa är en gammal präst! Image
*hüpergarv* Fan va underbart *S*

Kan inte han fixa ett jobb till mig där Image
lumberjack
Levertransplanterad
Posts: 1204
Joined: 06 Dec 2004, 13:28
Location: Ja, inte hemma i alla fall.

Framkalla porr

Post by lumberjack »

Tydligen är det aldrig några problem att få ihop brudar till filmerna. Så du får väl ställa dig i kö. Image
genitalia
Periodare
Posts: 284
Joined: 26 Jul 2007, 14:28
Location: Hising Island

Framkalla porr

Post by genitalia »

Nedrans då Image
Errol
Glad amatör
Posts: 45
Joined: 05 Jan 2006, 09:40
Location: småland

Framkalla porr

Post by Errol »

sjuka jävel!!!

sitteru å runkar åt bilderne va !? VA??
föfan nu blir man rädd,tacka vet jag att digitalkameran finns så de går skriva ut bilder sj.

User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Framkalla porr

Post by uy »

Nej, det kan hon nog inte.
Skitarna ska va' lika långa i år
genitalia
Periodare
Posts: 284
Joined: 26 Jul 2007, 14:28
Location: Hising Island

Framkalla porr

Post by genitalia »

Sant UY....blir nog liite svårigheter för min del å runka Image däremot kan man stå å få sig ett gott skratt å skumma folks *S*
Post Reply