Jag har tråkigt och gör en totalt meningslös tråd

Här kan du skriva utan att logga in
ronka
Periodare
Posts: 443
Joined: 21 Oct 2004, 06:42
Location: Hemma
Contact:

Jag har tråkigt och gör en totalt meningslös tråd

Post by ronka »

Image Ja de va la en rolier berättelse! Du får göra en julkalender till nästa år! Men jag säger det efter att
idag blivit klar med avsnitt 22 av min julkalender så är
det inte att rekommendera! Fysatan vilket jäkla jobb!
Alla ni som gillar sjuk humor o annat sköj den börjar
på torsdag bli medlem så ni inte missar allt tok!
Givetvis är det gratis! Exklusivt oxå på mitt forum ev en
julkalender signerad retepnoslack!Om han nu pallar??

Evert

http://evertlundin.suddenlaunch3.com/
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Jag har tråkigt och gör en totalt meningslös tråd

Post by uy »

Frisse Frissén knackade på dörren till E. Hitlers residens. Han hörde E. Hitler ropa "kom innnnn!" och steg på. Men precis när han gått in genom dörren möttes han av en saftig högerkrok. Det var E. hitler, som i tron att det var en kronofogde, knockat Frisse Frissén. Då såg Roger Ballis sin chans att fly. Han knuffade undan en av Luftwaffe-medlemmarna och sprang ut från gården. Men då mötte han Greve von Boegreoff igen, och var nära att springa rakt in i famnen på honom. Roger ballis gjorde en tvär U-sväng och sprang tillbaka till E. Hitler residens igen. Vad som änn väntade honom, så kunde det inte vara värre än vad greven skulle kunna utsätta honom för.

Under tiden hade Frisse Frissén återhämtat sig, och tog tag i Roger Ballis som han glatt överlämnade till E. Hitler. Som utlåvat fick Frisse Frissén sin 75:a. men efterssom han inte hade fångat Roger Ballis själv blev han tvungen att dela den med resten av Luftwaffe, så det blev inte så mycket kvar åt honom. Men det kanske var lika bra, för han blir väldigt aggressiv, ännu aggressivare än vanligt, när han är full. El Hitler band fast Roger ballis på en stol som fanns i studion, för att kunna förhöra honom i direktsändning.

Kommer Roger Ballis att få sitt straff nu? Hmmm,,,
Skitarna ska va' lika långa i år
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Jag har tråkigt och gör en totalt meningslös tråd

Post by uy »

Just, jävlar! Den här tråden hade jag glömt bort.

När Roger Ballis klev in i E. Hitler studio fick han sig en chock; hela studion var möblerad som en rättssal. Som tur var hade E. Hitler hyrt in en dommare från tingrätten i Mariestad, istället för att själv vara dommare. För att göra en lång rättegång kort, dommaren kallade fram första vittnet, Efraim Barkbit. Effraim berättade allt han viste om saken, och så gjorde alla andra vittnen. Utom Smällphete Sigge, som hade mutats av E. Hitler. Smällphete Sigge beskyllde Roger Ballis för både mord våldtäckt och allt annat man kan tänka sig.

Jurryn som bestod av Luftwaffe (som också var på E. hitler sida), röstade för att Roger ballis var skyldig. Han dömdes till böter och fem års arbetsläger i Blattnicksele. Han skulle köras dit nästa dag. Under natten satt Roger ballis i en cell och försökte komma på en plan för att fly. Men plötsligt kom en man och låste upp cellen åt honom och berättade för honom att han kunde gå nu.

Vem är det som hjälper Roger Ballis att fly? Ljungbacka-Erik? Jan Malmsjö? Tål att tänkas på.
Skitarna ska va' lika långa i år
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Jag har tråkigt och gör en totalt meningslös tråd

Post by uy »

Nu jävlar är det dags att skriva ett redigt jävla slut!

Den mystiske mannen förde Roger Ballis till en bil. Efterssom det var så mörkt kunde inte Roger ballis se vad det var för bil. Roger ballis viste vad som väntade honom om han stannade kvar, så han hade inget annat val än att följa med. Väl inne i bilen lade Roger ballis märke till hur ostädad bilen var; det låg tomma ölburkar på golvet, kräftskal i sätena och en halvdrucken 75:a på instrumentpanelen. Roger Ballis fick sina misstankar om vem det var som räddat honom, men han var inte säker.

Efter ett tag var dem äntligen framme, och när Rpger ballis steg ur bilen förstod han vem hanns mystiske räddare var. Lukten av koskit och hembrännarapparaten på verandan avsläjade att det var Börje Lundin. Han (Börje, alltså) tyckte synd om Roger ballis, som skulle skickas till arbetsläger innan han hade fått uppleva ett redigt kräftkalas. Börje sa åt Roger ballis att gå in, medans han själv fyllde några flaskor med brännvin. Inne i huset mötte Roger Ballis Sven, Ljungbacken och Lisa, som redan hade börjat festa. Sven visade Roger ballis var hans skulle sitta, och gav honom ett glas med den sista brännvinsskvätten som fanns kvar. Lyckligtvis kom Börje in med en hel back, fylld med brännvin. men när kräftkalaset verkligen hade kommit igång stod plötsligt E. Hitler i dörren, med Luftwaffe tätt bakom sig.

E. hitler gick in för att arrestera Roger Ballis, men innan E. Hitler hann göra något hojtade Roger Ballis till: Ta en flaska brännvin, din jävel och visa vad du går för. E. Hitler kunde inte motstå frestelsen, och tog en flaska som han tömde i ett svep. Frisse Frissén såg att hela operationen höll på att gå åt helvete, så han beordrade att alla Luftwaffe-medlemmar skulle ingripa. Men när doften av kräftor, rostat bröd och hembränt spred sig i hallen kunde inte enns den allra mordiske Luftwaffe-medlemmen stå emot. Alla rusade inn för att äta kräftor och supa. Det blev en redig fest, och det gick åt så mycket kräftor och brännvin att E. Hitler blev tvungen att ringa till Fixativ som skulle ordna mer kräftor och brännvin.

Tyvärr var E. Hitler så full att han inte kunde uttala orden riktigt, vilket resulterade i att Fixativ levererade kretskort och bränt svinkött. När E. Hitlers misstag upptäcktes bröt ett vilt slagsmål ut. men det var inte E. Hitler som fick stryk, utan det var personalen på Fixativ. Till slut fick den minst fulle Luftwaffe-medlemmen ringa till Smällphete sigge, Greve von Boegreoff och Olle Ollé Ollé Ollé och be om hjälp. Efter mycket ringande och rännande hade dem äntligen upprättat en konstant leverans av kräftor och bränvin. Notan skrevs på några politiger som E. Hitler hade en hållhake på.

Under festen blev alla sams igen, och glömde vad Roger Ballis hade gjort. Men historien om vad som hände dagen därpå, när alla vaknade med världens bakfylla, får bli en annan gång.
Skitarna ska va' lika långa i år
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Jag har tråkigt och gör en totalt meningslös tråd

Post by uy »

Fortsättningen får kanske bli den där julkalendern? Vad säger ni om det?
Skitarna ska va' lika långa i år
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Jag har tråkigt och gör en totalt meningslös tråd

Post by uy »

Man vet ju aldrig med mig. Kanske det får bli påsk-kalender? Eller kristi himmelfärdsdags-kalender
Skitarna ska va' lika långa i år
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Jag har tråkigt och gör en totalt meningslös tråd

Post by uy »

Nu har jag slängt ihop alla delarna till en hel saga i galleriet. Bege er dit med detsamma! http://meduzaland.suddenlaunch3.com/ind ... 1137921036
Skitarna ska va' lika långa i år
Post Reply