Från skitguiden

Här kan du skriva utan att logga in
Post Reply
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Från skitguiden

Post by Jungbacka Erik »

1. Fantomsjua
Du vet att du har skitit. Det finns skit på papperet men inget i muggen. Ibland kallas den för "Torpedskiten" av de som hör plasket.

2. Teflonkabeln
Glider ut så snabbt och lätt att du inte ens märker det. Det finns inte ett spår på papperet, utan du måste kolla i muggen för att vara säker på att du skitit överhuvudtaget.

3. Smacken
Samma konsistens som tjära. Lämnar permanenta märken i muggen och du torkar dig 18 gånger utan att bli ren. Det slutar med att du ger upp och stoppar papper i kalsongerna för att inte skita ner dem.

4. Luringen
Du är klar, torkar dig och är precis på väg att ställa dig upp när du inser... att det kommer MER!

5. Spräck-en-ven-i-pannan skiten
Skiten som fick Elvis att kasta in handduken. Den kommer inte förrän du är svettig, skakande och alldeles blå av all ansträngning.

6. Viktväktarn
Fullständig tömning. Du skiter så mycket att du tappar 10 kilo mer än du tidigare ätit. Viss oroskänsla infinner sig om avsaknaden av vissa organ...

7. Touch down skiten
Den nuddar vattnet innan den släpper från kroppen.

8. Nu direkt skiten
Du får minsann vara inom en 10 sekunders radie av muggen. Normalt så inträffar den innan du hinner få ner byxorna.

9. King Kong skiten
Den är STOR, så stor att det är tveksamt om den kommer att kunna spolas ner utan att bli delad.
Vanligtvis skiter man en sån här när man är hos någon annan.

10. Blöta skinkor skiten
Skiten som alltid gör magplask och skvätter ner hela häcken.

11.Önskeskiten
Du sitter där, jäkligt skitnödig, fiser ett par gånger men skiter ändå inte.

12. Cementskiten
När du väl börjat skita önskar du att du fått en ryggmärgsbedövning.

13. Ormskiten
Rätt mjuk, ungefär lika stor som tummen men minst en meter lång. Den har potentialen att bli en "Torpedskit".

14.Korkskiten, även kallad "Flytaren"
Du spolar tre gånger och den är fortfarande kvar. Herregud, hur blir man av med den, den är fanimej osänkbar.
Naturligtvis inträffar denna skit alltid hemma hos någon annan.

15. Den Mexikanska skiten, eller "Vulkanskiten"
Det är som att skita sulfat. Låt absolut ingen svett rinna mellan skinkorna de närmaste dagarna.
Det är inte riktigt säkert att börja äta förrän häcken slutat svida.

16. Ölskiten
Den absolut värsta, naturligtvis också den mest vanliga. Inträffar dagen efter kvällen före.
Normalt brukar det ju inte lukta så illa, men den här skiten luktar verkligen faan!
Du sprejar muggen så mycket att det ser ut som den blivit dränkt i tallbarr.
Du fattar inte hur din häck kan sprida så mycket skit genom ett sånt litet hål.
Sen upptäcker du att det inte finns ett spår av toapapper, ingen doftspray, ingen toalettborste och naturligtvis står kvällens ragg och väntar på att muggen ska bli ledig.
Naturligtvis inträffar denna skit alltid hemma hos någon annan.

17. Harskiten
Skiten kommer i omgångar i form av små klumpar som ser ut som harbajs.

18. Lufttrycksskiten
Den kommer innan du ens hinner ana, du står å fiser så gött när kalsongerna helt plötsligt blivigt tunga och kalla...
När du sen kollar i kalsongerna är det ingen vacker syn.

rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Från skitguiden

Post by rex »

Nr6 är min favorit.
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Från skitguiden

Post by Jungbacka Erik »

#14 har man också sett Image
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Från skitguiden

Post by rex »

hellboy wrote:nummer fyra är ju absolut ingen höjdare.
Nä men huvudsaken är ju att det kommer....3an är värst Image
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Från skitguiden

Post by Långis »

nr 14 var faktiskt en stort bidragande orsak till att det gick upp för mig att även flickor bajsar.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Från skitguiden

Post by Långis »

hellboy wrote:spekuspannus: jaså var det någon liten dam som använde din toalett?
måste ha varit pinsamt för henne.
nja, nu talade jag ju inte om för henne vad som låg och skvalpade i min toalett... jag skämdes nog mer, skulle jag tro
Post Reply