För liten Kuk

Här kan du skriva utan att logga in
Post Reply
Noslack

För liten Kuk

Post by Noslack »

Jag har blivit bannlyst permanent ifrån forumet, då jag har för liten kuk stod det på huvudsidan. Hur kan detta gå till? Jag har ju nyligen lagt ner över hundra tusen på en dyr operation.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Re: För liten Kuk

Post by uy »

Tack för kukbilden du skickade. Efter att ha granskat bilden kan jag konstatera att bannlysningen var felaktig. Bannlysningen är nu upphävd.
Jag ber om ursäkt för bannlysningen. Jag måste ha bannat fel IP-adress när jag skulle stänga av en spammare som försökte dränka klotterplanket med porrlänkar.
Skitarna ska va' lika långa i år
Joshuatump

För liten Kuk

Post by Joshuatump »

Var ligger stugan? Kan den hyras ut till turister? Här där jag bor kan man tjäna mer på att hyra ut till turister och fiskare under sommarhalvåret än på åretruntuthyrning. Man kan ta samma i veckan som man kan ta i månaden åretrunt. Då slipper man dessutom hysteriska elkostnader för värmen.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Re: För liten Kuk

Post by uy »

Var stugan ligger vet jag inte, men man borde väl kunna hyra ut den kan jag tycka. om man nu inte använder den själv kan det ju vara en god idé att dra in en extra slant på uthyrning.
Att hyra ut till turister är bra. Då kan man ta ut lite ockerpriser när man ändå håller på. dock inte till Stockholmare, de förväntar sig bara att allting ska ingå i priset.
Skitarna ska va' lika långa i år
Post Reply