Bilder: vårcruisingen 06 i Östersund

Här kan du posta dina egna noveller, texter, dikter, teckningar, statyer av Karl XII osv
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Bilder: vårcruisingen 06 i Östersund

Post by Långis »

on 03/29/2007 at 01:11:12, grr wrote:Får vi åka i din Cadillac -58:a då?

Nej, något trav blir det nog inte tal om för egen del. [/quote]

Så, det var ju inte så svårt. Du kan om du vill. Det tog flera dagar dock. Det vore bra om du var lite snabbare nästa gång så blir det mycket enklare för mig.

Varför tror du att jag har en Cad 58?
Last edited by Långis on 29 Mar 2007, 09:16, edited 1 time in total.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Bilder: vårcruisingen 06 i Östersund

Post by Långis »

on 03/29/2007 at 10:33:02, grr wrote:Bra fråga, det var nog mest på skoj jag skrev det där då det hela gällde en cruising och en Cadillac av 58 års modell sannerligen är att betrakta som ett cruising-åk... Amazon då? Image [/quote]

Jop, amazonen kommer jag ha med mig, förhoppningsvis nylackerad. Tycker dock inte att den är något att cruisa med så jag håller mig vid sidan av och fotar alla andra raggaråk istället.
Last edited by Långis on 29 Mar 2007, 19:21, edited 1 time in total.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Bilder: vårcruisingen 06 i Östersund

Post by uy »

Är det bara jänkare som finns där, eller kan man stöta på annat också.?
Skitarna ska va' lika långa i år
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Bilder: vårcruisingen 06 i Östersund

Post by Långis »

on 03/29/2007 at 21:48:01, grr wrote:Just det! Hur går det med lackeringensprocessen? Den ska bara få lite mer färg och putsning? Inga andra konstigheter? Jo, så ska det va... Precis som när jag tar 945:an till Vallåkra med andra ord. Skulle va riktigt kul att besöka nåt sånt evenemang, här i de södraste delarna av landet lever inte den kulturen kvar i lika stor utsträckning som i norr tippar jag på... Av nån konstig anledning... Image [/quote]

Tyvärr... jag vet att jag velar väldigt mycket, men har nu beslutat mig för att sälja amazonen. Är dör mycket jobb på den för att jags ka orka med. Bättre att nån kunnigare tar sig an den så att det inte blir värre....

Ni har ju en del klubbar även där nere. Kan inte namnet på några, men det måste ju nöstan finnas någon som anordnar cruisingra, tycker man...
Post Reply