Kommande Radioprogram

Nyheter angående Eddie Meduza
Post Reply
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Kommande Radioprogram

Post by Evert Meduza »

Jag Evert, även känd som Per Hummer och Herr Skogstrand skall anordna ett program tillägnat till er medlemmar på Meduzaland där vi pratar först och främst Errol Norstedt/Eddie Meduza, men vi pratar även nostalgi, annan bra musik, politik, sex och annat smått och gott.

För mer information så kontakta mig eller Herr Skogstrand via Skype.
Mitt namn: greve.von.lundin
Skogstrand´s namn: adam.skogstrand

Vårt mål är att kunna sända en gång i veckan, möjligen lördagar och vi behöver lite info och lite idéer.

Programmet kommer att laddas upp på Meduzaland när det är färdigklippt och så vidare.
Last edited by Evert Meduza on 01 Jun 2012, 19:22, edited 1 time in total.
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Kommande Radioprogram

Post by retepnoslack »

Intressant tanke, men lite krånglig. Vi är utplacerade över hela Sverige med breda mellanrum. Sedan måste man ju ha tillgång till en riktig radiostudio. Evert Lundin har ju tillgång till en, men det är ju inte hans egen, utan hör till "Radio Karlstad".

Hur hade du tänkt det hela?
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Kommande Radioprogram

Post by Evert Meduza »

Vi skall till en början spela in Skype-samtal som vi sedan sänder hit, sedan så skall vi eventuellt få tag på utrustning så vi kan ha en radiokanal och sedan länka till repriser som alla kan ta del av.
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
BOB-blommorobin
Obotlig alkoholist
Posts: 581
Joined: 21 Jan 2010, 11:44
Location: Sweden : Västra Götaland

Kommande Radioprogram

Post by BOB-blommorobin »

Låter bara krångligt och onödigt i mina öron. Sätter jag hellre på en skiva faktiskt. Image
Jag kunde gjort allting 100 gånger bättre, men nu gjorde jag inte det.
Post Reply