Välkommen till nya Meduzaland!

Nyheter angående Eddie Meduza
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Välkommen till nya Meduzaland!

Post by uy »

Då var äntligen flytten klar! Eftersom jag inte orkar tänka mer i dag så tar jag helt enkelt och kopierar texten från nyhetsbrevet.

God dag, kära invånare i Meduzaland!
Nu har äntligen det nya forumet för Meduzaland öppnat! Som en del av er redan vet har Meduzaland gått över från det föråldrade formatet Suddenlaunch till det modernare PhpBB, vilket lett till att forumet har fått sig en rejäl ansiktslyftning, och en hel del nya funktioner. Vi hoppas att forumet kommer bli smidigare att använda i fortsättningen, och alla buggar som vi har fått dras med under åren skall nu vara ett minne blott.

Behöver man registrera sig på nytt?
Nej, det behövs inte! Alla medlemmar och inlägg från det förra forumet har förts över till det nya. Det enda man behöver göra är att byta lösenord. Samtliga medlemmar har fått ett nytt lösenord i samband med flytten, som finns att hämta på det gamla forumet. Logga in som vanligt på http://meduzaland.suddenlaunch3.com/index.cgi och kolla din din inbox för nya meddelanden. Där skall det finnas ett meddelande som innehåller ditt nya lösenord. Ta ditt nya lösenord och logga in på http://meduzaland.com/forum. Byt sedan till ett eget lösenord, och så är det klart!

Har ni problem med inloggningen, frågor eller fundera kan ni skriva till info@meduzaland.com eller kontakta någon av forumets administratörer direkt på forumet.

Vi önskar er välkomna och hoppas ni kommer att trivas på det nya forumet!
Skitarna ska va' lika långa i år
borjelundin
Helgfyllo
Posts: 96
Joined: 26 Apr 2012, 13:54
Location: Skaune

Re: Välkommen till nya Meduzaland!

Post by borjelundin »

Tackarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Re: Välkommen till nya Meduzaland!

Post by Långis »

Ja, det var ju jävla trevligt det här.
raggarjojje
Obotlig alkoholist
Posts: 522
Joined: 16 Oct 2007, 10:11
Contact:

Re: Välkommen till nya Meduzaland!

Post by raggarjojje »

Fint som fan med det nya forumet.
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Re: Välkommen till nya Meduzaland!

Post by Evert Meduza »

Ja det var ju jävlar i vad det såg trevligt ut, fast kan man inte ha profilbilder längre?
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Re: Välkommen till nya Meduzaland!

Post by uy »

perhummer wrote:Ja det var ju jävlar i vad det såg trevligt ut, fast kan man inte ha profilbilder längre?
Nu kan man det! Jag tog för givet att den funktionen redan var aktiverad, men det var den visst inte.
Skitarna ska va' lika långa i år
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Re: Välkommen till nya Meduzaland!

Post by Evert Meduza »

uy wrote:
perhummer wrote:Ja det var ju jävlar i vad det såg trevligt ut, fast kan man inte ha profilbilder längre?
Nu kan man det! Jag tog för givet att den funktionen redan var aktiverad, men det var den visst inte.
Jag återkommer om det är något mer som man kanske bör fixa. ;)
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Re: Välkommen till nya Meduzaland!

Post by Evert Meduza »

Även förmågan att kunna ändra signaturnamn kunde vara bra att få tillbaka om man inte är nöjd med sitt inloggningsnamn. :)
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Re: Välkommen till nya Meduzaland!

Post by uy »

Ännu en funktion jag trodde redan var aktiverad. Tack för att du påpekar detta! :)
Skitarna ska va' lika långa i år
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Re: Välkommen till nya Meduzaland!

Post by ELN »

Hej hej, här är jag då :P
User avatar
Javlar
Helgfyllo
Posts: 71
Joined: 14 Sep 2008, 12:32

Re: Välkommen till nya Meduzaland!

Post by Javlar »

Gudag, gudag. Det är lite annorlunda, men fan, rätt stilrent alltså.

Edit: Varför har jag bara små bokstäver i mitt namn nu? Jag vet att jag skulle logga in så, men... :?:
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Re: Välkommen till nya Meduzaland!

Post by Långis »

javlar wrote:
Edit: Varför har jag bara små bokstäver i mitt namn nu? Jag vet att jag skulle logga in så, men... :?:
Det var nåt tekniskt. Du kan ändra det i efterhand.
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Re: Välkommen till nya Meduzaland!

Post by Evert Meduza »

Jag saknar även funktionen att kunna ha en liten text under sin profilbild. :)
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
E.Hitler
Helgfyllo
Posts: 160
Joined: 21 Jun 2010, 13:26

Re: Välkommen till nya Meduzaland!

Post by E.Hitler »

Jäklar va gött det blir me nya temat. Läser aldrig min mail så visste inte om detta så jag trodde meduzaland hade blivit helt åt helsike men så höll ja på testa olika adreser och på någi sett så kom jag hit och tusan va glad ja blev.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Re: Välkommen till nya Meduzaland!

Post by Långis »

Evert Pettersson wrote:Jag saknar även funktionen att kunna ha en liten text under sin profilbild. :)
Borde gå att fixa.

Edit: Jodå, det gick att fixa,
Kollar du i kontrollpanelen i din profil hittar du fältet längst ned.
Post Reply