Tôrparkusinernas Radioteater: Rekord.

Retep Noslacks tillhåll
Post Reply
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Tôrparkusinernas Radioteater: Rekord.

Post by retepnoslack »

Nu var det ett tag sedan, som jag presenterade någon ny del utav "Tôrparkusinernas Radioteater". Anledningen har väl dels berott på lättja, men framför allt på, att mitt konverteringsprogram hade krackelerat, så jag sålunda inte kunde konvertera de gigantiska WAV-filerna till de något mindre MP3-filerna.

Jag fick tag på ett gratisprov på en licenserat program, när jag gjorde den här. Håll till godo!

[Det är onsdag kväll på torpet Granehult. Olov och Sigvard ligger till sängs (inte samma säng) och diskuterar morgondagens bestyr, då "Arlas" mjölkbil skall komma och hämta veckans mjölkflaskor.

Olov läser en intressant rekordbok och funderar, om inte HAN skulle kunna prova på, att slå ett rekord i någonting. /color]

http://www.badongo.com/file/2003930
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Tôrparkusinernas Radioteater: Rekord.

Post by uy »

he he, det var en trevlig episod. Han kanske inte fick ihop världens största semla, men NÅGOT måste han ha slagit rekord i.

På tal om semlor så åt jag min första för i år i tisdags. Nu kan man köpa semlor strax efter nyår, fast egentligen ska man vänta tills fettisdagen. Men jag har ingen koll på vilket datum den infaller, så jag skiter i det. Förresten så skulle jag ändå inte kunna stå emot att smygstarta när de säljer så goda semlor i skolan kaffeteria. Vissa vill ha vanilj i sina semlor, men i en äkta semla är det mandelmassa!
Skitarna ska va' lika långa i år
Post Reply