Daschlânns-Karlssôns skiva: "Lommebôs".

Retep Noslacks tillhåll
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Daschlânns-Karlssôns skiva: "Lommebôs".

Post by retepnoslack »

Nu borde väl "Uy" ha fått sin skiva. Men tror ni pojken har haft tillräckligt med vett, att skriva och meddela det hela här? Nej, det har han inte tillräckligt med tid till, den ärans lymmeln! Image

Själv går man och biter på ollon....ehum... NAGLARNA och är nervös över, att inte paketet kom fram, då det var så fult ihoptejpat.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Daschlânns-Karlssôns skiva: "Lommebôs".

Post by uy »

He he, jag har suttit och tänkt samma sak. "Undrar om pengarna har kommit fram, tro?" Image Jag kan tyvärr inte kolla efter om jag fått skivan ännu, för jag är i Hudiksvall till den 16 mars, men jag säger till så fort jag sett skivan där hemma.
Skitarna ska va' lika långa i år
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Daschlânns-Karlssôns skiva: "Lommebôs".

Post by retepnoslack »

Jaha, på så sätt. Jodå, pengarna kom fram tillsammans med en fin teckning på Urgel Pannkaka och någon mer. Glömmer bort, ibland, att folk reser omkring. Själv sitter jag hemmavid och väntar på, att våren skall komma. Jag har mer eller mindre gått i ide denna vinter.

Jag var i Brålanda och såg och lyssnade på Ewert Ljusberg för inte så länge sedan och detta var rena rama jorden-runt-resan med tanke på, hur isolerad ifrån omvärlden man varit på sistone. Men, det skall bli ändring på detta till vår och sommaren.
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Daschlânns-Karlssôns skiva: "Lommebôs".

Post by ELN »

Fan vi är ju nästan grannar ju, Brålanda ligger ju på vägen hem Image
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Daschlânns-Karlssôns skiva: "Lommebôs".

Post by retepnoslack »

He, he! Jo, Brålanda är ju ganska så nära. Det ligger väl t.o.m. i Vänersborgs kommun, om jag inte missminner mej. Det hör till landskapet Dalsland, men till Strömstads kommun.
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Daschlânns-Karlssôns skiva: "Lommebôs".

Post by retepnoslack »

Vad sitter jag och skriver? VÄNERSBORGS kommun, naturligtvis. Konstigt, att ingen rättade mej.

Har skivat nått din famn, "Uy"? Ibland kan de komma på villovägar, men då skickar jag en ny, i så fall.
Last edited by retepnoslack on 03 Apr 2011, 01:41, edited 1 time in total.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Daschlânns-Karlssôns skiva: "Lommebôs".

Post by uy »

Jodå, skivan har kommit fram. Men sedan jag började jobba har jag tyvärr inte haft tid att lyssna på någon musik. Vi får se om jag kan ta mig lite tid nästa helg.
Skitarna ska va' lika långa i år
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Daschlânns-Karlssôns skiva: "Lommebôs".

Post by retepnoslack »

Frackt, jag trodde den kommit på villovägar. Jag vann en skiva på "Tradera" för inte länge sedan och den hittade aldrig fram till min adress.
Post Reply