Dopp i Spat

Retep Noslacks tillhåll
Post Reply
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Dopp i Spat

Post by retepnoslack »

Jag har varit medlem i Billingsfors teaterförening en kortare tid och nu har vi haft tre föreställningar utav Micke Anderssons ”Dopp i Spat” ute på ”ön” i Billingsfors. Det skall bli ytterligare två föreställningar: nästa fredag och lördag.

Här ser ni en artikel ifrån tidningen ”Dalslänningen”. Min rollkaraktär Patrik står och kramar rollkaraktären Mia på den stora bilden. Anledningen till den handfallna(?) blicken är, att hon har snubblat på någonting och jag har tagit emot henne.

Igår hade vi ca: 120 åskådare, så publikantalet har ökat sedan premiären.

http://www.nwt.se/bengtsfors/2015/06/29 ... kade-pa-on" onclick="window.open(this.href);return false;
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Re: Dopp i Spat

Post by Evert Meduza »

Vad roligt, lite långt att åka för min del som bor i Skåne, fast berätta gärna hur de andra föreställningarna gick. :-)
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Re: Dopp i Spat

Post by retepnoslack »

Så nu är det färdigt.

Totalt "bidde" det ungefär 600 besökare på pjäsens fem föreställningar, så det måste man nog beteckna, som en succé på ett sådant här litet ställe. Nästan lite vemodigt, att det hela är slut nu. Det var rätt kul!
Post Reply