Porrnoveller och äventyr på nätet.

Post Reply
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Porrnoveller och äventyr på nätet.

Post by gammalhardrockare »

För några år sedan så upptäckte jag att jag hade en viss förmåga att tjäna lite extrapengar på ett snabbt och enkelt sätt, jag började skriva porrnoveller åt herrtidningarna.
Min dåvarande sambo Annelie tyckte naturligtvis att det var både idiotiskt och kvinnoförnedrande men var naturligtvis tacksam åt extrapengarna. Vår dotter var nyfödd och alla som har varit med om att få uttökning i familjen vet att det går åt en hel del pengar i början till barnvagnar, blöjor och liknande.
Annelie tyckte i och för sig att jag borde inrikta mig på något annat ämne när jag skrev vilket jag också hade gjort till en början.

Jag hade skrivit en lång novell på över fyrtiotusen tecken om en ung kvinna i tjugofemårsåldern vid namn Kicki som tröttnade på sitt meningslösa arbete som köksbiträde på lasarettet och som började studera företagsekonomi på universitet. Nu hade i och för sig inte Kicki någon kompetens eller ens intresse för det ämne hon valde (Kicki såg universitetet som vilken arbetsplats som helst, bara man passade tiderna, tvättade sig om händerna, bar glasögon och talade vårdat utan svordomar så klarade man sig och fick sedan jättefina och märkvärdiga jobb) men hon kom in ändå pga någon märklig regel som gällde för alla tjugofemåringar som hade över fyra års arbetslivserfarenhet och som hade papper på att de var något sånär läskunniga.
Allt började bra, hon gick in för studierna hårt men dessvärre så fick hon via studentföreningens alla fester även smak för alkohol och snart var hennes törst efter sprit större än hennes kunskapstörst. Det var helt enkelt inte lika kul att läsa om företagsfusioner och aktiebolag (vad nu det var för något?) när man lika gärna kunde sitta på Kåren och hälla i sig öl och vin tillsammans med andra slappskallar som såg universitetet som en trygg värld som skyddade dem från allt vad trista arbeten hette.
Matematiken var hemsk. Så fort lilla Kicki slog upp boken så tornade obegripliga matematiska formler och sifferkombinationer upp sig. Hon förväntades lösa problem som hon inte ens förstod frågorna på. När någon lärare försökte förklara för henne så blev det ännu mer obegripligt, svårighetsgraden var på rent astronomisk nivå.
Matematik C hette kursen och vad Kicki mindes så hade hon inte ens fått något grepp om den grundläggande mängdläran i lågstadiet. Vilken tur att CSN betalade ut pengar med jämna mellanrum så att hon åtminstone kunde köpa sprit och ha kul med sina nya kurskamrater! Varför överhuvudtaget försöka begripa något så meningslöst som en matematik där de av av någon mystisk anledning blandade in både bokstäver och något som såg ut som kompasser och orienteringskartor? Vad hade man för nytta av det?
Då kändes det mycket mer meningsfullt att ränna på diverse "insparkar" och fester på Kåren och allt vad det nu hette.
Dessvärre för Kicki men till större lycka för resten av universitetets manliga deltagare så tålde hon inte spriten så bra.
Kicki blev en smula opasslig.
Kicki ville ha sex. Mycket och ofta. Med vem som helst. Alla.
Kicki blev universitetets populäraste tjej.
Efter bara halva terminen så hade hon lagt upp sig för hela sin studentkorridor och halva lärarkåren inklusive ett par vaktmästare och en kille från ett vaktbolag som kom dit en natt för att avstyra ett slagsmål mellan två kärlekskranka studenter utanför Kickis dörr. En resemontör på genomresa från Stenungsund råkade även halka in på något banaskal.

Novellen började leva sitt eget liv.

Ryktet om alkoholens inverkan på Kickis sinnelag spred sig och varje kväll så dök det upp nya karlar utanför hennes dörr som ville bjuda på sprit. Hon häpnade över männens frikostighet och givmilda sinnelag och bjöd naturligtvis in dem direkt.
Sådär höll det på. Jag beskrev det ena samlaget mer ingående efter det andra och utan att det hade varit min mening så utvecklades det hela mer och mer till en ren porrnovell.
När jag var färdig så visade jag min novell för Annelie och hon blev rasande. Hon ansåg att novellen var ytterst kvinnoförnedrande och förutom att jag utmålade hela kvinnosläktet som korkade våp som inget hellre ville än att dricka sprit och ligga med varenda karl som bjöd dem så beskrev jag universitetsvärlden och alla studenter på ett oerhört föraktfullt sätt.
Annelie har själv slängt bort flera år på något universitet uppe i Karlstad så för henne var det extra känsligt.
Jag skickade i alla fall iväg novellen till ett förlag och fick naturligtvis avslag.
"Vi förstår inte riktigt vad du vill ha sagt med denna novell? Budskapet är en smula otydligt och vi tror inte att den passar vår läsekrets. Var snäll och besvära oss inte mer med dylika alster. Den passar bättre i herrpressen!"
Ja! Varför inte?
Jag skickade iväg den till en större herrtidning och fick napp med en gång! En vecka senare damp det ned ett kuvert med ett utbetalningskort på tusen spänn! Det var även bifogat ett personligt brev där de informerade mig om att de gärna tog emot fler noveller i samma stil. Naturligtvis utgick arvode efter gängse praxis.

Jag satte igång att skriva som en galning. Nu hade jag kanske hittat ett sätt att få in lite pengar på ett smidigt och enkelt sätt utan någon form av kroppslig ansträngning. Det var på tiden!
Mitt problem är att jag har en smula livlig fantasi, lite för livlig. När jag tidigare försökte skriva en någorlunda "seriös" novell så skenade den iväg och urartade i rena porren. Nu blev det tvärtom, jag försökte skriva en ren och enkel porrnovell men efter en stund så grenade den ut sig i diverse sidoberättelser och liknande. Det tillkom hela tiden nya personer i handlingen. Folk ramlade in i berättelsen från höger och vänster, människor fick helt plötsligt egenskaper som jag inte hade planerat, det blev fylla och slagsmål, Johnny blåste positivt i en nykterhetskontroll, folk blev uppsagda från sina arbeten på bruket och Börje från Mariestad beslöt sig för att börja på Komvux. Anna var tvungen att genomföra sin konfirmation trots svår ränndreta, Johnny fick två månader för grov rattfylla och mitt i alltihopa så tog Lasse och Kristina ut lysning hos prästen.
Istället för en renodlad porrnovell så höll det på att utveckla sig till en fånig släktkrönika som inte ens var underhållande. En porrnovell ska vara upphetsande, den ska ge finniga tonårspojkar och gubbsjuka femtioåringar tung andhämtning och ståkuk. Den här skiten skulle inte ens få någon att gäspa.
Skräp!
Bara att börja om från början.

Jag hittade på en ny karaktär. En trettioårig man med kroniskt stånd vid namn Lars-Åke och som jobbade för Läkare Utan Gränser tog form i min fantasi. Med tanke på alla hans kommande utlandsplaceringar så skulle det kunna bli en hel del historier och möten med främmande kulturer, naturligtvis av sexuell karaktär.
Afrika, närmare bestämt Kenya blev hans första destination. Här skulle han - beväpnad med stetoskåp, läkarväska och kloroform - kunna gå fram som en skördetröska bland aningslösa kvinnor i Nairobis kåkstäder och sömniga byar ute i bushen.
...Byns hövding närmade sig Lars-Åke, hettan var fruktansvärd ute på savannen och när hövdingen bjöd in Lars-Åke i sin hydda för lite "Bolo-Bolo" så blev han mycket tacksam över den svalka som hyddan kunde ge.
Snart så blev Lars-Åke varse vad Bolo-Bolo innebar. Hövdingens yngsta och undersköna dotter kom genast fram till Lars-Åke, gick ned på knä, lirkade fram kuken ur hans kakibyxor och började suga för kung och fosterland.
-"Kallas detta Bolo-Bolo?"
Frågade Lars-Åke den unga kvinnan. Bästa välkomnandet han hade fått i hela sitt liv! Här har svenska kvinnor mycket att lära. Så fort han kom hem till Sverige så skulle han föreslå kenyanska kvinnor som nästa stora flyktinggrupp för Migrationsverket. Skit i alla jävla pizzerior i Sverige, de här kvinnorna skulle kunna ha en mycket positiv inverkan på den svenska umgängeskulturen. Istället för kaffe och kaka så skulle man få kuken polerad så fort man knackade på hos någon kvinna!
-"M´lulla inte kunna prata med mun full!" Sade hövdingen.
-"Vit man med stora stetoskopet måste vänta tills dotter färdig med uppskattning över vit medicinmans läkekonst!"
Fortsatte hövding Kabuumba, i folkmun även kallad Big Mamba.
-"Sedan vi dricka massor med majsöl och ge varandra Bolo-Bolo hela natten som bara riktiga karlar kan!"


Nämen va fan, det här gick inte! Så fort jag försökte vara seriös så spårade jag ur. Jag kunde inte vara allvarlig!
Last edited by gammalhardrockare on 19 Jan 2005, 23:27, edited 1 time in total.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Porrnoveller och äventyr på nätet.

Post by gammalhardrockare »

Några dagar senare så kom Annelie hemsläpandes med en jävla dator. Hon behövde den i sitt jobb men jag skulle naturligtvis få använda den när hon inte behövde den.
-"Nu kan du slänga den där idiotiska gamla skrivmaskinen. Jag är trött på oväsendet. Nu kan du sitta uppe hela nätterna och skriva utan att jag och Sarah vaknar."
Annelie var på ovanligt gott humör.
Själv så blev jag grinig vid blotta tanken på att sitta vid en dator och skriva. Jag begrep mig inte på dem och med tanke på hur besvärligt det var att försöka ringa på en sådan där jävla mobiltelefon så måste ju en dator vara etter jävligare att hantera. Den nya tekniken har jag inte mycket till övers för och känslan är ömsesidig. Mellan mig och min mobiltelefon så råder det någon slags terrorbalans. Så länge jag inte använder den men troget betalar abonnemanget varje månad så ger den fan i att koppla upp sig mot diverse mystiska och kostbara tjänster, telefonnummer och finesser som jag inte förstår vitsen med men som telefonhelvetet mer än gärna börjar söka efter, logga in sig på och koppla upp sig mot så fort jag försöker ringa till någon bekant.
Sista gången jag försökte komma ut på linjen genom att trycka på den gröna yes-knappen så ringde den av någon anledning genast upp Annelies arbetsplats, när jag försökte avbryta så började den rabbla upp en radda telefonnummer som hade lagrat sig i någon "telefonbok", jag försökte stoppa proceduren genom att trycka på några knappar vilket resulterade i att den ringde upp SJ och försökte beställa biljetter till Hässleholm.
Nu skulle jag även få in en dator i lägenheten med internetuppkoppling, självaste symbolen för Den Satans Nya Tekniken. Risken fanns att både datorhelvete och mobilfanskap skulle bli medvetna om varandra ute på internet, förstå att de delade bostad och sedan gadda ihop sig och göra hela min vardag till en enda ogenomtränglig djungel av svårknäckta lösenord, tonvalstjänster, digitala telefonböcker, SMS, betalnummer, virus och e-postadresser.
-"Nä, jag vet inte..."
Sade jag till Annelie och glodde skeptiskt på datorn som hon höll på att packa upp ur kartongen.
-"Varför måste du jämt vara så negativ till allt nytt? Det här är ju kul! Hjälp till här nu..."
Jag lyfte upp datorn på ett skrivbord som stod i vardagsrummet och sedan gick jag ut en sväng och hälsade på polarn Janne. Installationen överlät jag åt Annelie. Tack och lov så är hon tekniskt lagd och tycker sådant där jox är kul. Jag kan ingenting och tycker det mesta är tråkigt.

Nästa dag så satt jag vid datorn och försökte skriva. Annelie hade visat mig hur man startade eländet och sedan talat om för mig vilket "program" jag skulle skriva i.
Jag var tvungen att erkänna att det var smidigt. Skrev jag fel så behövdes inget Tipp-ex att måla över med längre och färgbandsbyten var ett minne blott. Problemet var att det inte lät något längre när jag skrev, det klickade bara lite lätt från tangentbordet. Jag var van vid att det dunkade och tjongade på ett mysigt sätt när man hamrade på tangenterna och när det var dags för radbyte så skulle maskinen plinga till som påminnelse om att man måste skjuta tillbaka valsen manuellt med en handrörelse som satt i ryggraden på mig. I början så klappade jag automatiskt till bildskärmen med högernäven varje gång markören bytte rad.
-"Vad i helvete gör du? Var rädd om datorn!"
Gormade Annelie från TV-soffan.
Den där reflexen försvann förvisso snabbt men än idag så kan jag inte förmå mig till att kalla vagnreturen för "enterknappen", det är och förblir en vagnretur för mig oavsett om radbytet sker automatiskt eller ej.

Satt i några dagar och försökte få ihop en ny porrnovell men jag fick inte in något flyt överhuvudtaget. När jag väl försökte skriva så hördes det bara några fåniga klick. Fantasin var som bortblåst. Det där jävla klickandet kändes... Fjolligt på något sätt och hämmade min kreativitet.
Jag ringde till Janne och beklagade mig över min förlorade fantasi. Janne är dock, till skillnad mot mig, helt förlorad i den nya tekniken och han visste minsann bot på min skrivkramp.
-"Jag kommer bort med en gång!"
Fem minuter senare dök han upp i mitt vardagsrum och genast så stoppade han in en CD-skiva i datorn, klickade lite med musen här och där på bildskärmen och vips så strömmade det ljuv musik från datorn när jag skrev! "Katjunk!" Lät det varje gång jag tryckte ned en tangent. Precis som på min gamla skrivmaskin!
-"Hur bar du dig åt?" Frågade jag.
-"Ett litet program som jag installerade bara. Följde med en datortidskrift för ett tag sedan".
Efter att Janne hade gått hem till sig kastade jag mig över tangentbordet och började skriva. Det kändes genast bättre, ord och meningar tog form i min fantasi och lägenheten fylldes av gammalt hederligt knatter från en skrivmaskin.

-"Nä men va fan är det här? Jag trodde vi skulle slippa det där jävla oväsendet och nu har du lyckats få datorn att låta ännu värre än din gamla skrivmaskin!"
Annelie var inte glad över Jannes programinstallation men det sket jag fullständigt i. Jag var mitt uppe i en ny novell och skrev som en galning hela natten.
"Dunk!" "Katjonk!" "Katjonk"! "Dunk!" "Dunk!" "PLING!" (Jovisst, den plingade även vid varje radbyte!)
Nästa morgon var lördag, Annelie var ledig och hon hade knappt fått en blund i ögonen på hela natten.
-"Det här går inte. Vi får flytta in skrivbordet och datorn till städskrubben ute i köket. Det får precis plats och får bli ditt nya hobbyrum."
Sade Annelie med uppgiven röst.
Det tyckte jag lät utmärkt! Även om dörren till skrubben inte skärmade av ljudet så hördes det trots allt inte ut till sovrummet som låg vägg i vägg med vardagsrummet där datorn nu stod.
-"Då kan jag ju hänga upp mina bildskivor med AC/DC och Deep Purple där också!"
Jag hade länge stört mig över att de hade legat i en back längst in i en garderob utan att någon fick en chans att beundra dem.

En timma senare var både skrivbord och dator inflyttat i den lilla städskrubben, Annelie hade t o m lyckats koppla in internet. Vad man skulle med det till hade jag ingen aning om men Annelie var nöjd och det var ju bra.
Hela förmiddagen satt jag och skrev på min nya porrnovell och efter ett tag var den färdig. Jag hade dock fått upp ångan och började genast på en ny. "Dunk!" "Katjonk!" "Dunk!" "PLING!"
Dörren mellan skrubben och köket var tunn och naturligtvis hördes det ut till köket men Annelie och Sarah tillbringade den mesta tiden inne i vardagsrummet och ute vid lekplatsen så det störde ingen. Jag stormtrivdes inne i min lilla skrubb och det kändes som om jag skulle kunna tillbringa resten av livet där. Mina bildskivor hade jag hängt upp på väggarna och alla mina vinylskivor stod prydligt uppställda på den väggfasta hyllan. Till måndag skulle jag åka ut till köpcentret och köpa mig en sådan där liten "micro-stereo". Musik kunde vara trevligt när jag satt och skrev eller bara satt och filosoferade och njöt av ensamheten.
Dörren flög upp. Det var Annelie.
-"Du har väl inte glömt att Marie och Pernilla kommer hit ikväll? Du får sitta här eller i vardagsrummet. Jag vill inte veta av några dumheter från dig ikväll!"
Marie och Pernilla var Annelies väninnor. De brukade träffas en gång i månaden och dricka vinblask och peta i någon löjlig pastasallad. Ibland drack de fjantiga martinidrinkar och käkade Tacos, några jävla chips med pepprad köttfärs.
-"Jag tänker sitta här och skriva. Du kan vara lugn."
-"Det var bra det, för sista gången de var här så blev du full och skrek visa pattarna så fort någon försökte få en syl i vädret. Jag fick skämmas i flera veckor på jobbet efter det."
-"Minns jag inte men det ska inte upprepas. Jag lovar!"


Jag fortsatte med att skriva hela eftermiddagen. Novellen handlade om en medelålders karl vid namn Sten som skulle åka ut och titta till sommarstugan innan vinterstormarna drog in över kusten.
...När Sten väl var framme så upptäckte han att stugan var ockuperad av ett par unga tonårstjejer som enligt egen utsago inte hade någonstans att bo. De var på rymmen från något ungdomshem. Sten har alltid varit en hygglig prick så naturligtvis fick de bo kvar, han stack t o m in till affären och handlade lite mat åt dem. Att han även råkade slinka in på Systembolaget och köpa ett par sjuttiofemmor Smirnoff var överhuvudtaget inte något som han hade planerat och när han sedan bjöd dem (utan att dricka något själv naturligtvis, han körde ju) så kunde man ju inte säga annat än att han var en sjusärdeles trevlig och frikostig kille med tanke på hur dyr spriten hade blivit. Att flickorna blev lite varma av spriten och var tvungna att klä av sig en smula kunde ju inte han rå för. Att flickornas oblyga beteende gav honom ett rejält stånd tydde ju bara på att han hade potensen kvar trots att han hade fyllt femtio år för ett tag sedan så vad hade han att skämmas för? Stens griniga fru hade ju inte uppfyllt sina äktenskapliga plikter på flera år så...

KNACK! KNACK!

-"Jaså det är här du sitter och ugglar!"
Marie och Pernilla stod och tittade på mig i dörröppningen. Det hade redan blivit kväll utan att jag hade märkt något.
-"Jaa... Det gör jag."
Tystnad.
-"Ja, vi skulle bara hälsa."
-"Jaha."
-"Hej!"
-"Hej, hej..."

Men gå då för helvete! Tänkte jag.
Slam!
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Porrnoveller och äventyr på nätet.

Post by gammalhardrockare »

Sådärja. Nu satt de där ute vid köksbordet och drack vin och knaprade på fesljumma chips med pepprad köttfärs. Enbart den tunna väggen skiljde oss åt och jag hörde allt vad de sade. Ytligt fruntimmersbabbel för hela slanten.
-"Och då sa jag... Kackel! Kackel! ...Men inte kan du ha ljusblått till svart... Kackel! Kackel!"
-"Men Guuud vilket gott vin... Kackel! Kackel! ...Och den där Stefan, han är ju inte riktigt klok... Fniss! Fniss!!"

Det var svårt att koncentrera sig med det där oväsendet i bakgrunden. I skrivbordslådan hade jag en flaska vodka som jag började dricka ur så smått. Naturligtvis var det planerat, inte fan skulle jag ha orkat sitta där ensam i en städskrubb medans det satt ett gäng vinfnittriga fruntimmer och höll låda bara några meter ifrån mig i mitt eget kök.
Jag tog mig en jävel ur flaskan och fortsatte skriva på novellen om Stens möte med tonårsflickorna.

... Sten tyckte att han gott kunde få unna sig en kväll med de här trevliga flickorna som sällskap.
Men det var väldans vad de drack utav spriten, bäst att hälla upp mer till dem. Rikligt ända upp till kanten av glaset!
Efter en stund så tog flickorna av sig ännu mer av sina kläder, nu hade de bara tunna små rosa trosor på sig, de små sötnosarna. Sten hällde upp ännu mer sprit till dem och föreslog att de skulle sätta sig på sängen istället. Mycket bekvämare!
Sten satt med ena näven inkörd i sin byxficka och fingrade lite lätt på ballen. Så här upphetsad hade han inte varit sedan han tog studenten och fingerpullade Britta inne på Stadshotellets toalett mitt under studentbalen. Den gången hade han varit så till den milda grad het på gröten så när Britta drog av sig trosorna och skulle till att lyfta upp balklänningen så hade han aldrig hunnit komma in i henne utan sköt av skottet rakt in i alla plisseringar, veck och broderier på Brittas hyrda balklänning...


-"Sköt av skottet..." Mumlade jag för mig själv.
Ibland händer det att jag lever mig in i det jag själv skriver, ofta så kommer jag på mig med att sitta och mumla dialoger och textstycken som jag precis har skrivit.
Jag tog en sup och fortsatte skriva.

...Sten var yr i huvudet av ungdomlig lusta, den här chansen tänkte han inte missa. Så fan heller! I tjugofem år hade han varit gift med en erbarmligt tråkig kvinna som hade en kropp som Johnny Weissmüller och ett ansikte som visade på släktskap med Kajsa Anka. Nu var det dags att inkassera belöningen för tjugofem års trohet. Det här var minsann något annat än SJ:s jävla guldklocka som han hade fått efter att ha stått och vinkat av en massa förbannade tåg på samma jävla perrong ända sedan han var i tjugoårsåldern.
Herregud! Den ena flickan låg på hans säng spritt naken och tittade på honom med en inbjudande blick och jodå, han var inte den som stod och trampade i farstun när någon bjöd in honom i sitt hus. Sten drog ned sin gylf och gick bort mot sängen, "Jag tar fram kuken..." lyckades Sten få fram trots att rösten stockade sig i halsen på honom...


-"JAG TAR FRAM KUKEN!"
Hojtade jag högt för mig själv, helt absorberad av min egen historia.
-"Vad i helvete håller du på med därinne?"
Annelie öppnade dörren och blängde. Bakom henne skymtade Maries och Pernillas ansikten.
-"Va... Nä... Vadå? Jag sitter här och skriver bara."
-"Skriver? Du sitter ju och dricker! Du lovade ju att sköta dig!"
-"Ja, vad gör det om jag sitter här i städskrubben och dricker för mig själv?"
-"Inte ett knyst till från dig. Uppfattat?"
PANG!

Ensam igen. Jag hörde hur de satt därute och pladdrade. Antagligen snackade de skit om mig.
Min skrivarlust var som bortblåst.
Satt och drack ur flaskan blev på sämre och sämre humör. Kändes inget vidare att sitta ensam i en städskrubb utan att ha något att göra. Ingen stereo hade jag heller. Jag satt där för mig själv i mörkret och glodde in i datorns bildskärm och drack vodka. Jag förde muspilen fram och tillbaka över skärmen och till slut så klickade jag på ikonen för Internetuppkopplingen. Vad kunde hända egentligen? Kanske var det kul därute? Kanske fanns det någon som levde ett lika hopplöst liv som mig?
Det började tjuta och pipa från datorn och vips så var jag ute på internet. Så svårt var det.
Jag klickade runt lite lite på Aftonbladets hemsida men tröttnade snart. Rockade inget alls faktiskt. Fanns det inga roliga sidor någonstans tro? Janne satt ju och glodde på porr dagarna i ända, vart fanns de sidorna? Hur skulle jag hitta dem?
Jag ropade på Annelie och bad om hjälp.
-"Jag vill läsa lite om AC/DC, hur hittar jag till deras hemsida?"
Annelie visade mig en sökmotor och talade om hur jag skulle göra.
-"Du skriver bara vad du letar efter i fältet här och så klickar du på "sök". Svårare är det inte."
-"Bra. Tack!"

AC/DC mitt håriga arsle!
Så fort Annelie hade stängt dörren efter sig så skrev jag "pornstars" och klickade på "sök". Fick tusentals träffar. Klickade på varenda länk och kom längre och längre ut på internets skumma bakgator.
De flesta sidor var rent perversa, det ena sjukare än det andra. "Girls next door" hette en porrsida. Den gjorde reklam för strippande amatörer och kvinnorna var verkligen "next door". De såg ut som mina socialbidragsberoende grannar och dem ville man helst klä på de få gånger man såg dem ligga och sola borta vid parken. Fanns det verkligen folk som blev upphetsade av sådant här?
"Big, shaved and fat Mama wants you!"
Ja inte mig i alla fall. Vad var det här för galenskaper egentligen?
"Tracie from US will fuck you tonight!"
Jaså, hur skulle det gå till? Genom teleportation?
Jag skrev "centerfolds from the eighties" i stället och klickade på "sök".
Klickade på en länk och paradiset öppnade sig. Den ena undersköna kvinnan efter den andra fyllde upp bildskärmen och inte en klädtrasa hade de på sig. Min ungdoms drömkvinnor! Jag mindes dem från de gamla söndertuggade herrtidningarna jag alltid gömde under sängmadrassen på mitt pojkrum.
-"Varför prasslar det så när man sätter sig på din säng?" Kunde någon polare fråga.
-"Det är ju som att sitta på en sopsäck."
Klickade på fler länkar.
Det var den ena bildserien efter den andra på kvinnor, poserandes i alla möjliga ställningar. Jag tog en klunk ur flaskan och fortsatte klicka. Jag hade stånd.
En storbystad brunett endast iförd kåtstrumpor och högklackat fyllde upp bildskärmen. Hon skrevade med benen, sträckte armarna mot mig och log inbjudande. Just då så tror jag i alla fall att hälften av säkringarna brann av uppe i skallen på mig.

När jag sitter här och tänker tillbaka så undrar jag hur i helvete jag kunde vara så dum? Hur tänkte jag?
Jag satt i en städskrubb bakom en tunn olåst dörr, högst två meter därifrån så satt min sambo och hennes två vänninor och drack vin och hade en allmänt trevlig tjejkväll och den skulle jag naturligtvis förstöra.
Jag ställde mig upp och började hissa skinn för fulla muggar. Jeans och kalsonger låg i en hög nere vid mina fötter. Det var lågt i taket, fick huka mig och för att hålla balansen var jag tvungen att hålla fast mig i en väggfast hylla med ena handen.
Innan resterande säkringar och proppar brast i skallen på mig så drog jag av mig ena strumpan och trädde den över ballen, inget kladd på Annelies dator!
Spriten hade gjort mig rejält bedövad men det var inget som inte en fast hand rådde på. Nakna kvinnor i högklackat dansade framför mina ögon, i fantasin gav jag mig själv en roll i en porrfilm. Jag såg mig själv lägra den ena kvinnan efter den andra på en höskulle någonstans i Texas.
"Alone, wet and dripping in the barn " - No one could satisfy the farmergirls in Texas.
-"Tills de mötte Old Hardrocker, the horniest man with the biggest dick in west Texas!"
Fantiserade jag.
-"Oh, Mr Hardrocker... You are so big, so handsome, you makes my pussy so wet... Please take me..."
-"Of course Ma´m, only to your pleasure."

Jag drog för kung och kompani i kuken, strumpan stramade åt mer och mer. Mary-Jo var helt omättlig. Hon började stöna högt av min behandling. Jag var tvungen att öka takten och försöka avsluta detta så fort som möjligt. Mary-Jo´s folkilskna far vaktade svartsjukt på sin unga dotter och såvitt hårdrockarn med Westerns största kuk visste så stod han och mockade hästskit i spiltorna alldeles i närheten.
"-Åh Mary-Jo... Åh... I´m comin..."
Jag exploderade rakt i strumpan, den svällde nästan upp till en ballongs storlek och samtidigt lyckades jag slita loss den väggfasta hyllan som jag hade hållit mig i för att inte tappa balansen. Klädgalgar, kartonger med gamla veckotidningar och undanlagda vinterkläder rasade över mig med ett brak.
Dörren flyger upp ännu en gång. Annelie och hennes väninnor finner mig med halsdukar och täckjackor över huvudet. På golvet ligger fullt med gamla tidningar, klädgalgar och annan bråte. Strumpan är fortfarande kvar på kuken och på datorns bildskärm flimrar en närbild på en skrevande kvinna i högklackade skor.
-"Och novellskrivandet går bra förstår jag."
Säger Annelie.
-"Jodå, det såg lite kritiskt ut där ett tag men fantasin kom tillbaka!"

-"Vi får nog tänka på att dra oss hemåt nu."
Marie och Pernilla börjar dra sig mot hallen och medans Annelie följer dem till dörren så skyndar jag mig med att dra igen dörren in till min städskrubb och låser från insidan.
Där tillbringade jag resten av natten.
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Porrnoveller och äventyr på nätet.

Post by rex »

-"JAG TAR FRAM KUKEN!"
Hojtade jag högt för mig själv,

ImageObetalbart,kan se det framför mig Image
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Porrnoveller och äventyr på nätet.

Post by uy »

Ja, en ny! *sparar på datorn*
Skitarna ska va' lika långa i år
grovsnus
Helgfyllo
Posts: 78
Joined: 15 Oct 2004, 13:38

Porrnoveller och äventyr på nätet.

Post by grovsnus »

"Jag drog för kung och kompani i kuken, strumpan stramade åt mer och mer. Mary-Jo var helt omättlig."

HAHAHAHA! Bra Mr Hardrocker!
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Porrnoveller och äventyr på nätet.

Post by uy »

Du har blivit min favoritförfattare.
Skitarna ska va' lika långa i år
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Porrnoveller och äventyr på nätet.

Post by gammalhardrockare »

UY:

Tackar! Tackar!
Post Reply