Hårdrockarns midsommarnattsdröm...

Post Reply
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Hårdrockarns midsommarnattsdröm...

Post by gammalhardrockare »

Det var midsommar 1985 och jag raglade omkring på Smögenbryggan med en flaska i varje näve, svårt omtöcknad efter flera dagars flitigt alkoholintag. Jag var ung - 21 år, solen sken, jag hade ännu inte förlorat mitt fina tjocka hår och melodiös hårdrock strömmade ur varenda bil och från vartenda tält. I min bil fanns alkohol till ett par dagars fortsatt råsupande så allt borde ju ha varit till min fulla belåtenhet.
Det var det inte.

Till bilden av den perfekta midsommaraftonen hör nämligen att man ska få famna en vacker ung flicka i vit sommarklänning. Gärna på en blomstrande äng under en stigande gryningssol. Romantiskt och svenskt så det förslår!

Hittills så hade mitt midsommarfirande inskränkt sig till att vackla omkring - halvt medvetslös av bagageljummet brännvin - på en camping med en hjärna som var så svårt förgiftad av alkohol att all form av försök till konversation av det motsatta könet hade misslyckats. Detta kanske var svenskt men absolut inte romantiskt!

Framåt kvällen så strömmade det till fler människor till bryggan och de flesta var berusade. Jag tillhörde dock de som hade övergått till ett annat stadium - nästintill medvetslös. Jag vinglade fram till den ena flickan efter den andra i desperata försök till kontakt och till slut fick jag till min egen förvåning och lycka napp! Hon var fantastiskt vacker och sådär charmigt omdömeslös som en flicka bara kan vara när hon har fått sig ett glas eller tio för mycket.
Alla vet ju att sprit höjer toleransnivån vid val av sexpartner och motverkar även ett obehagligt och motbjudande yttre hos båda parter. I alla fall tills man nyktrar till.

Jag tog henne i handen och började dra iväg med henne från bryggan och själva samhället. Vi gick över bron in till Kungshamn och fastlandet och kom till slut fram till en liten skog och nu skulle jag kanske få min midsommardröm uppfylld! Jag drog in henne i skogen och raglade och snubblade fram bland stenar och rötter i den ljusa midsommarnatten - ivrigt halsande ur min flaska - i jakt på en vacker äng. Det snurrade i skallen och jag svettades ymnigt. Myggen, flugorna och bromsarnas svärmande över mitt huvud dånade som en transformatorstation och min berusning tilltog i samma snabba takt som mitt stånd växte.
Jag hittade ingen äng men däremot ett grustag. Det fick duga, jag orkade helt enkelt inte vänta längre.

Jag lade ned henne i gruset och skulle göra det sedvanliga förarbetet men hon var sjövild, jag hann helt enkelt inte! Hon slet av mig mina jeans, drog upp sin korta, svarta lilla kjol och satte sig över mig. Med ett "svopp" så gled jag in och så började hon guppa upp och ned samtidigt som hon ylade som en varg. Här hade jag tagit mig vatten över huvudet. Sådant här var jag inte van vid. Jag hade fullt sjå med att hålla mig kvar i henne och kuken halkade omkring som en ål i en hummertina.

Sådär höll det på länge. Spriten hade dock inte bara gjort mig bedövad i skallen. Jag kände absolut ingenting. "Det här är ju rena skiten" tänkte jag efter en bra stund. -"Nu är det jag som tar kommandot en stund" sade jag och tog tag runt hennes höfter, drog mig ur och vände på henne. Nu började jag återfå känslan av manlighet.
Precis när jag skulle styra in den så kände jag en fruktansvärd smärta i skrevet. Jag hade missat och kört kuken med full kraft rakt i det grova gruset och gjort ett spår på minst ett par tre decimetrar! Det gjorde fruktansvärt ont och varje form av fortsatt sexuell aktivitet var bara att glömma!

Doktorn hade svårt att dölja sitt skratt när han smorde in och bandagerade om mitt ömmande och mycket rödsvullna organ.

Idag kan jag skratta åt denna händelse och jag brukar locka fram många skratt när jag drar denna historia på firmafesterna, men då, under denna ljumma midsommarnatt i min ungdom så hade jag mycket svårt att se det lustiga i situationen.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Hårdrockarns midsommarnattsdröm...

Post by gammalhardrockare »

Aj fan, nu har ni lyckats hitta sådan här gammal skit som jag skrev för två-tre år sedan. Sådant här trams skäms jag något ohyggligt för och jag begriper inte att jag kunde lägga ut skiten på nätet?
errrol
Obotlig alkoholist
Posts: 657
Joined: 15 Mar 2008, 03:20
Location: umeå

Hårdrockarns midsommarnattsdröm...

Post by errrol »

]Aj fan, nu har ni lyckats hitta sådan här gammal skit som jag skrev för två-tre år sedan. Sådant här trams skäms jag något ohyggligt för och jag begriper inte att jag kunde lägga ut skiten på nätet?[


det kankse, bara kankse var för att du kanske tagit nån sup Image
Post Reply