Hårdrockarn och ICA-kassörskan.

Post Reply
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Hårdrockarn och ICA-kassörskan.

Post by gammalhardrockare »

För några år sedan så var jag sambo med en kvinna och vi fick en underbar liten dotter – Jodå, Hårdrockarn levde faktiskt Svenssonliv under en kortare period!
Tyvärr så tröttnade hon på att vara tillsammans med en karl som, enligt henne själv, vägrade bli vuxen.
Efter att ha ramlat rätt in i julgranen i ett otroligt berusat tillstånd för att därefter gå rätt igenom glasdörren till vårt vardagsrum så glassplittret yrde mitt under självaste julklappsutdelningen så tog hon vår dotter och flyttade hem till sin mor för gott. Detta är dock en helt annan historia som jag kanske återkommer till i en senare berättelse.

Jag tänker dock berätta om några små anekdoter från vårt förhållande som är av den mer pinsamma sorten.
Min flickvän hade bestämt att ta med sig vår dotter och hälsa på sin mor i grannstaden över helgen och detta var något som jag såg fram emot. Jag hade i smyg laddat upp med massor av sprit. Hon skulle inte komma tillbaka förrän på måndagskvällen och jag såg fram emot två dagars stenhårt krökande.

lördagsmorgonen tog hon farväl och jag var äntligen ensam. Jag laddade min stereo med ett blandband och Deep Purple, AC/DC och Led Zeppelin strömmade ur högtalarna. De ljuva tonerna inspirerade mig till att korka upp dagens första flaska. Jag slog mig ned vid köksbordet som jag varken hade tid eller tålamod att duka av efter vår gemensamma frukost. Hällde upp en rejäl grogg på Renat och Fanta i ett duralexglas som jag snabbt hällde i mig. Dessa följdes av flera och snart hade jag hällt i mig halva flaskan utan att jag själv märkte det.

Jag satt och stirrade ut genom fönstret efter min polare Janne som hade lovat att dyka upp på morgonen nu när jag var ensam.
Då fick jag fick se den underbart vackra och unga negressen som jobbar i kassan på ICA nere vid centrumet komma gående på väg hem efter något nattligt äventyr. WOW! Hon brukade alltid ge mig ett ordentligt stånd och denna morgon var absolut inget undantag – Tvärtom! Alkohol har alltid väckt liv i mina undre regioner.

Jag visste sedan tidigare att hon bodde i höghuset mitt emot och med lite tur kanske man kunde få sig en smygtitt. Hennes sovrumsfönster vetter mot mitt håll och jag har full insyn. Tyvärr har hon alltid dragit för persiennerna när hon har gått och lagt sig för kvällen men nu var det ju arla morgonstund. Solen hade precis gått upp, så kanske, kanske skulle hon strunta i att dra för innan hon klädde av sig. Kanske…

Herregud! Hon tycktes inte ha någon tanke på att dra för persiennerna och jag rusade snabbt som fan iväg och hämtade min kikare. Det här fick jag inte missa!
Jag kom tillbaka i precis rätt tid och jag kunde se hur hon drog av sig plagg efter plagg, till slut stod hon i bara bh och spetstrosor men sedan gick hon iväg, antagligen på toaletten. Fan också! Jag hade ett ohyggligt stånd och inte skulle väl föreställningen sluta så här snopet…?
Nu kom hon tillbaka, helt naken och våt efter en snabbdusch och jag höll på att explodera! I ren upphetsning och utan att knappt märka det så hade jag börjat halsa ren sprit direkt ur brännvinsflaskan samtidigt som jag försökte hålla kikaren så stadigt jag kunde med min andra hand.

Det verkade precis som om hon visste om att hon var iakttagen och njöt av det, hon gick omkring och åmade sig i alla möjliga poser. Hon lade sig på sängen och sträckte ut sin smäckra kropp i sin fulla längd, hennes fasta och stora bröst gungade när hon blötte sitt finger i munnen och började smeka sina stora vårtgårdar i små rörelser runt, runt. Efter en stund så blötte hon sitt finger i munnen igen och förde ned handen mot sin muff. Fingret nästan försvann i det täta och svarta håret där nere.
Nu kunde jag inte längre hålla mig längre. Jag tog fram ballen och började dra med raska tag. Jag var i en helt annan värld. Alkoholens ljuva berusning… AC/DC som vrålade ur högtalarna… Den svarta kvinnan som ormade sig framför mina ögon… Sommar och sol… Mera brännvin… Åh, herregud…

-"OCH VAD HÅLLER DU PÅ MED"!?
Det var min flickvän som hade kommit tillbaka för att hämta sin hårblås som hon hade glömt. Jag hade i mitt euforiska och berusade tillstånd inte hört att hon hade låst upp dörren och stegat in i köket! Det var mycket svårt att förklara varför jag halvlåg som en skadeskjuten kråka över köksbordet bland utslagen mjölk, kalaspuffar, spritflaskor och halvkäkade ostmackor med kikaren i ena näven och kuken i den andra.
Jag stod framför henne med kalsongerna hängande nere vid knäna och försökte sluddrande komma på någon bra bortförklaring men alkoholen hade vid det här laget hunnit koppla bort min tankeförmåga för resten av dagen. Det gäller att veta när det är dags att ge upp och hålla käften, för vad fanns att säga?
Jag grep spritflaskan och flydde snabbt hem till min polare Janne. Där tillbringade jag resten av helgen.

Händelser som denna var min f.d. sambo mycket noga med att dra upp för advokaten under bodelningen och vårdnadsförhandlingarna.

Idag så handlar jag alla mina varor nere på ICA och när denna undersköna svarta kvinna sitter vid kassan så är det med en skräckblandad förtjusning som jag ställer mig i kön och väntar på min tur.
När det är dags för mig att betala så tittar hon mig alltid i ögonen och ler sitt ljuva leende.
Tar hon sitt jobb på ovanligt stort allvar, eller såg hon mig den där morgonen? Vid dessa tillfällen så rodnar jag alltid djupt och får aldrig fram ett ord.



errrol
Obotlig alkoholist
Posts: 657
Joined: 15 Mar 2008, 03:20
Location: umeå

Hårdrockarn och ICA-kassörskan.

Post by errrol »

så kan det gå för vissa men det kan aldrig bli värre
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Hårdrockarn och ICA-kassörskan.

Post by ELN »

HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!! Image Image Image Image Image Image
Post Reply