Nu är biljetterna släppta

Allmän diskussion om Eddie Meduza
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Nu är biljetterna släppta

Post by Långis »

ni som hade tänkt se filmen bör kanske passa på. Biljetterna till filmen släpptes klockan 12:00 idag.
Köper gör man här: http://filmweb01.filmfestival.org/filmf ... mId=169699
leila
Posts: 264
Joined: 07 Oct 2008, 10:05
Location: Stockholm, stolt Söderböna =)

Nu är biljetterna släppta

Post by leila »

Ja Image Och vi har biljetter till den 7e Image Kanske syns där? Image
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Nu är biljetterna släppta

Post by Långis »

Leila wrote:Ja Image Och vi har biljetter till den 7e Image Kanske syns där? Image
Nej, jag blir bara kvar i Götet till den 5:e tyvärr. Går på premiärkvällen.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Nu är biljetterna släppta

Post by uy »

Jag är förbannat sugen att köpa en biljett, men jag vet inte hur jag ska ta mig till Göteborg. Image Äh, jag får väl vänta tills den kommer ut på Dvd.
Skitarna ska va' lika långa i år
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Nu är biljetterna släppta

Post by E-M »

Tackar för den länken, Långis! Nu har jag köpt en biljett till föreställningen den 3 februari kl. 20.00. Hela kalaset gick på 115kr: 70kr för biljetten, 30kr för ett festivalpass och 15kr för en "hanteringsavgift". Jag tor verkligen att det är värt pengarna!
Last edited by E-M on 16 Jan 2010, 14:29, edited 1 time in total.
Rustan
Glad amatör
Posts: 29
Joined: 08 Jun 2009, 11:39

Nu är biljetterna släppta

Post by Rustan »

Väntar på recension från någon av alla er som bor i närheten och följdaktligen tog er till visningen.

Låt höra, för det är väl inte bara en massa snackpåsar på västkusten?
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Nu är biljetterna släppta

Post by E-M »

Rustan wrote:Väntar på recension från någon av alla er som bor i närheten och följdaktligen tog er till visningen.

Låt höra, för det är väl inte bara en massa snackpåsar på västkusten?
Filmen har ju inte permiär förrän den 3 februari så det blir svårt att komma med en recension innan dess Image
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Nu är biljetterna släppta

Post by ELN »

Vill vill vill!!! Men får bli på söndag i så fall, då jag inte tror de gåt mitt i veckan Image men vill ju inte gå själv heller
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Nu är biljetterna släppta

Post by Långis »

Kom att tänka på att detta förmodlligen är enda gången i livet som vi får en chans att se Eddie på vita duken. Det känns stort.
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Nu är biljetterna släppta

Post by E-M »

Långis:

Det är väldigt stort! Samtidigt har jag alltid känt på mig att det skulle komma någon slags film om Eddie. Antingen en dokumentär eller en film baserad på hans liv. Vi kanske syns där Långis? Om jag fattar rätt så ska du dit samma dag som jag.
User avatar
Javlar
Helgfyllo
Posts: 71
Joined: 14 Sep 2008, 12:32

Nu är biljetterna släppta

Post by Javlar »

Biljett beställd till söndagen den sjunde! Ska bli riktigt skoj.
leila
Posts: 264
Joined: 07 Oct 2008, 10:05
Location: Stockholm, stolt Söderböna =)

Nu är biljetterna släppta

Post by leila »

Hoppas jag och Erik träffar er, som också ska dit den 7e så vi kan säga hej =) Det var nästan 2 år sen nu när de var här och filmade.. så det ska bli spännande att se hur allt blev ..
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Nu är biljetterna släppta

Post by overkill »

Även Överdödaren tjackade biljett idag. Det blev föreställningen som går 4/2 kl. 15:00 för min del. De 2 andra visningarna går kl. 20:00, kl 15 är en bättre tid för min del. Annars hade jag gärna träffat Leila och Erik och alla som vill Image

Jag bor närheten av Götet och köpte biljetten över disk. Jag passade på att fråga om det hade varit stor åtgång på biljetterna, och hitils hade knappt hälften gått, enligt tjejen jag snackade med. Men hon kunde inte se exakt och kunde inte garantera hur mycket/lite, men ungefär så. Men många kanske köper i sista minuten också, det är ju 2 veckor kvar.

Jag har förresten skaffat ett festivalprogram också, de delas ut gratis till alla som vill ha. Errol finns omnämnd på sidan 69, jag kan scanna in det om ni vill se det ? Stekpannan kanske kan slänga upp det på hemsidan ? (såvida det inte redan finns). Kan fixa det när jag har tillgång till en scanner.
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Nu är biljetterna släppta

Post by E-M »

Overkill:

Det hade varit roligt att läsa Image Vet ni förresten hur det fungerar med det såkallade festivalpasset? Får man det hemskickat eller hämtar man ut det när man hämtar biljetten Image

Kollade blijetterna nu, till premiärkvällen är det "bara" 30st kvar. Till föreställningen vid kl. 15.00 är det 144st biljetter kvar och den 7:e är det 79st biljetter kvar. Hoppas att det blir fullsatt alla dagar Image
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Nu är biljetterna släppta

Post by overkill »

E-M:

Jag fick både festival-passet & biljetten i handen direkt eftersom jag köpte över disk. Vet inte riktigt hur det fungerar när man köper online.
Jag slapp förresten den där "hanteringsavgiften" på 15 bananer, den tillkommer bara online verkar det som. Image
Det står förresten på passet att man ska registera det på en hemsida, men det står ej om man måste göra det eller om det är frivilligt...lite förvirrande. Sen fick jag en vit lapp man ska fylla (namn & mailadress är obligatoriska, men ej adress) i som också ska visas upp vid inträde. Ännu mer förvirrande Image

Jag kan ju skriva av det som står i programmet också, det är inte så många rader. Det är en liten bild också i svartvitt från en live-spelning, känner igen den från nån gammal artikel. kan göra det imorgon eller så eller om jag skannar det istället.
Post Reply