Vilka står bakom Meduza-gruppen på Facebook?

Allmän diskussion om Eddie Meduza
Post Reply
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Vilka står bakom Meduza-gruppen på Facebook?

Post by Långis »

Har funderat lite över en grupp på Facebook som dykt upp under det senaste året
https://www.facebook.com/Eddie-Meduza-1 ... 8/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;

Postar rätt frekvent, lottar ut skivor och tycks sitta med insiderinfo om diverse saker. Verkar inte var någon av de vanliga tomtarna då man både kan posta vettiga inlägg, formulera sig i skrift och dessutom stava. Rätt ovanligt i denna värld.
Min gissning är att det är Sony som står bakom. Fokus på inläggen ser ut att peka åt det hållet.
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Re: Vilka står bakom Meduza-gruppen på Facebook?

Post by Evert Meduza »

Långis wrote:Har funderat lite över en grupp på Facebook som dykt upp under det senaste året
https://www.facebook.com/Eddie-Meduza-1 ... 8/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;

Postar rätt frekvent, lottar ut skivor och tycks sitta med insiderinfo om diverse saker. Verkar inte var någon av de vanliga tomtarna då man både kan posta vettiga inlägg, formulera sig i skrift och dessutom stava. Rätt ovanligt i denna värld.
Min gissning är att det är Sony som står bakom. Fokus på inläggen ser ut att peka åt det hållet.
Jag tror också det är Sony, jag kan skicka ett PM då de svarar på PM.
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Re: Vilka står bakom Meduza-gruppen på Facebook?

Post by Evert Meduza »

Jag tycker att han som ligger bakom Eddies Himmel skall promota den sidan. :)
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Re: Vilka står bakom Meduza-gruppen på Facebook?

Post by Långis »

Haha, med tanke på hur dåligt jag sköter sidan för tillfället så är jag tveksam. Har väldigt lite fritid för tillfället så jag hinner inte riktigt med.

...eller jag menar HAN. Han, hinner inte med. Trevlig kille, för övrigt :D
Post Reply