En klurig text

Diskutera Eddie Meduzas texter
Post Reply
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

En klurig text

Post by Evert Meduza »

Nån som kan texten till "Nu har jag knullat morsan"? Herr Skogstrand har försökt som ni kan rätta efter.

Runka runka runka fallet.....runkade som en get när tog tag i......? då kom galma morsan in jag vill...? att Runka är inte lätt nu knullade jag morsan de tycke jag de va skönt mutta va stor som en gammel get o när de gick dp tror jag att jag.....? Nu ska jag ej runka för de är inte lätt nu har jag knullat morsan de tycke jag de va skönt jajemen
jag körde in?........så jag arebrta? som vilka makter?......
jag har knullat morsan nu har jag faktist de? nu hat jag knullat morsan de tyck ja de va skönt he he he?----------------
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

En klurig text

Post by Evert Meduza »

Per Hummer wrote:Nån som kan texten till "Nu har jag knullat morsan"? Herr Skogstrand har försökt som ni kan rätta efter.

Runka runka runka fallet.....runkade som en get när tog tag i......? då kom galma morsan in jag vill...? att Runka är inte lätt nu knullade jag morsan de tycke jag de va skönt mutta va stor som en gammel get o när de gick dp tror jag att jag.....? Nu ska jag ej runka för de är inte lätt nu har jag knullat morsan de tycke jag de va skönt jajemen
jag körde in?........så jag arebrta? som vilka makter?......
jag har knullat morsan nu har jag faktist de? nu hat jag knullat morsan de tyck ja de va skönt he he he?----------------
Lite mer från låten:

jag körde in?........så jag arebrta? som vilka makter?......
jag har knullat morsan nu har jag faktist de? nu hat jag knullat morsan de tyck ja de va skönt he he he?----------------
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
herrskogstrand
Levertransplanterad
Posts: 1283
Joined: 05 Jan 2011, 06:50
Location: Jämtlands Län

En klurig text

Post by herrskogstrand »

Per Hummer wrote:Lite mer från låten:

jag körde in?........så jag arebrta? som vilka makter?......
jag har knullat morsan nu har jag faktist de? nu hat jag knullat morsan de tyck ja de va skönt he he he?----------------

De va väldigt svårt att höra vad han sjöng i andra versen
Last edited by herrskogstrand on 27 Feb 2011, 00:18, edited 1 time in total.
Post Reply