Bästa sketchen

Diskutera Eddies sketcher här, eller skriv en egen
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Bästa sketchen

Post by Evert Meduza »

on 02/19/2011 at 11:30:55, E-M wrote:Jag kanske börjar blir ringrostig men vilken sketch är Roboten? Du tänker inte på Kunkrunkarmaskinen? [/quote]

Tror faktiskt han tänker på en sketch som heter Roboten.
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
raggarjojje
Obotlig alkoholist
Posts: 522
Joined: 16 Oct 2007, 10:11
Contact:

Bästa sketchen

Post by raggarjojje »

on 02/19/2011 at 11:30:55, E-M wrote:Jag kanske börjar blir ringrostig men vilken sketch är Roboten? Du tänker inte på Kunkrunkarmaskinen? [/quote]

Den sketchen är med på kassetten Scanaway
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Bästa sketchen

Post by uy »

"Ja ger 'la fan i vilket ni gör era jevvla smålänningar, jag vill att ni sa göra hallonbåtar!". Roboten är för härlig den.
Skitarna ska va' lika långa i år
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Bästa sketchen

Post by E-M »

on 02/20/2011 at 05:21:31, RaggarJojje wrote:Den sketchen är med på kassetten Scanaway [/quote]

Ja jävlar ja. Den hade jag totalt glömt av. Inte bra det här, börjar bli dement på gamla da'r.
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Bästa sketchen

Post by Evert Meduza »

En annan jävligt bra sketch jag kom att tänka på är när Börje Lundin, Sven Lundin och Ljungbacka-Erik sätter på Lisa samtidigt under "Börje Lundins kräftkalas" Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Post Reply