Var kommer denna "sketch" ifrån?

Diskutera Eddies sketcher här, eller skriv en egen
Post Reply
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Var kommer denna "sketch" ifrån?

Post by Evert Meduza »

Detta är från ett avsnitt av Eddie-Hörnan och i slutet kommer en "sketch" med musik i bakgrunden (musiken som spelas i bakgrunden är "Shovel head boogie" med Lester C Garreth) där Eddie sitter och larvar sig.

Någon som vet från vilken kassett den kommer ifrån och kan man då kanske även få den eller en nerladdningslänk till vart man kan ladda ner den?
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Var kommer denna "sketch" ifrån?

Post by E-M »

Rent spontant tycker jag den borde vara med på kassetten: "Eddie Meduza presenterar Lester C Garreth".
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Var kommer denna "sketch" ifrån?

Post by Evert Meduza »

E-M wrote:Rent spontant tycker jag den borde vara med på kassetten: "Eddie Meduza presenterar Lester C Garreth".
Du har säkert rätt, fast det är kanske är bäst om vi väntar på att någon definitivt kan bekräfta om du har rätt, fast jag tror på samma sak som dig nu när jag tänker efter Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
ronka
Periodare
Posts: 443
Joined: 21 Oct 2004, 06:42
Location: Hemma
Contact:

Var kommer denna "sketch" ifrån?

Post by ronka »

Image Jorå materialet jag använde i den Eddie Hörnan är från "Eddie Meduza presenterar Lester C Garreth".
Så nu är det faställt Image

P:S Kommer en länk där du kan hämta den D.S
Last edited by ronka on 09 Jun 2011, 18:50, edited 1 time in total.
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Var kommer denna "sketch" ifrån?

Post by Evert Meduza »

Evert Lundin wrote:Image Jorå materialet jag använde i den Eddie Hörnan är från "Eddie Meduza presenterar Lester C Garreth".
Så nu är det faställt Image

P:S Kommer en länk där du kan hämta den D.S
Man tackarrrrrrrrrrrrrrr Image som E. Hitler skulle ha sagt'eeeeeeeeh Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Post Reply