Ladda hem tråden, senaste: EM & Lester C Carreth

Eddie Meduza visuellt
MeduzaOhls
Glad amatör
Posts: 4
Joined: 22 Jan 2014, 11:28

Re: Ladda hem tråden, senaste: EM & Lester C Carreth

Post by MeduzaOhls »

Är det någon med hjärta och själ som kan seda de första?? en ensam finsk pojke som skulle bli glad då :D
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Re: Ladda hem tråden, senaste: EM & Lester C Carreth

Post by Långis »

Ajaj, jag missade ju det där. Jag sitter på 100mb-lina så bara jag får ned så kommer jag seeda till förbannelse.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Re: Ladda hem tråden, senaste: EM & Lester C Carreth

Post by uy »

Nu tog jag tag i s(t)aken och letade upp dessa på min externa hårddisk. Jag tänker låta datorn stå på i morgon och seeda alla dessa torrenter utom Eddie & lester C Garreth (Den måste jag leta djupare i gömmorna för att hitta. Återkommer med de nvid ett senare tillfälle).
Jag sitter dock på en 16 Mb/s-lina, så ni får hålla till godo med det som finns. Min hyresvärd har ännu inte investerat i några stadsnätsanslutningar, så jag måste antingen flytta eller stå ut med ADSL ett tag till ;)
Skitarna ska va' lika långa i år
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Re: Ladda hem tråden, senaste: EM & Lester C Carreth

Post by Långis »

Uy är en ängel! Jag har fått hem 83% på lcg-videon så får jag ned hela så seedar jag till alla andra. Får väl låta datorn stå på.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Re: Ladda hem tråden, senaste: EM & Lester C Carreth

Post by Långis »

Fasen. Jag sitter fast på 90% på LCG-videon. Resten seedar jag tills jag storknar. Synd bara att de som laddat ned under tiden inte gör detsamma...
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Re: Ladda hem tråden, senaste: EM & Lester C Carreth

Post by overkill »

Nån som har hört låten som eddie nämner i TV Stockholm? han nämner där en låt som heter "Allt föll av" av gruppen Gards (vilka det nu är?).

Jag har sökt på låten och gruppen men hittar ingen info om dem överhuvudtaget. Har även testat alternativa stavningar av Gards (Gaards, Guards etc) men hittar inget ändå. Antagligen så var det nog bara ett lokalt band som aldrig släppte nått officiellt utan troligen bara nån demo
eller CD som de sålde själva på sina spelningar. Antagligen så var de aldrig signade till nått bolag.

Inte för att det spelar nån större roll men det kan vara kul att veta vilken låt det var han gillade. Han lyssnade ju tydligen på en hel del musik och var rätt nyfiken av sig så att säga. Detta vittnar även Sture om i extramaterialet på dokumentären.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Re: Ladda hem tråden, senaste: EM & Lester C Carreth

Post by uy »

Sådär, nu har jag fått igång hårddisken från min gamla dator och hittat igen LCG-videon också. Jag ska seeda så mycket jag kan i helgen.
Skitarna ska va' lika långa i år
User avatar
EddieM
Helgfyllo
Posts: 129
Joined: 22 Mar 2015, 07:29
Location: DALARNA

Re: Ladda hem tråden, senaste: EM & Lester C Carreth

Post by EddieM »

Vem är det som äger VHS-bandet? Skulle vara kul att digitalisera om det på nytt, för den svartvita och skakiga bilden ser inte okey ut.
Det bor en man i skogarna.
Post Reply