Ladda hem tråden, senaste: EM & Lester C Carreth

Eddie Meduza visuellt
dysfunctional
Glad amatör
Posts: 18
Joined: 16 Feb 2007, 09:43

Ladda hem tråden, senaste: EM & Lester C Carreth

Post by dysfunctional »

En fråga, mest bara för vetskapens skull, utan att på något sätt vilja skymma min tacksamhet över allt som redan är upplagt :

Är Bodil Furu = UGRM en samling klassiker volym 1?

Jag såg i en annan tråd att den hette Norska intervjun. Är det exakt samma? Eller finns det en annan UGRM volym 1 som inte är upplagd på pirate bay just nu?
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Ladda hem tråden, senaste: EM & Lester C Carreth

Post by Långis »

dysfunctional wrote:En fråga, mest bara för vetskapens skull, utan att på något sätt vilja skymma min tacksamhet över allt som redan är upplagt :

Är Bodil Furu = UGRM en samling klassiker volym 1?

Jag såg i en annan tråd att den hette Norska intervjun. Är det exakt samma? Eller finns det en annan UGRM volym 1 som inte är upplagd på pirate bay just nu?
Nej, Bodil furu är den klippta dokumentären. Det vi kallar "Norska intervjun" är den oklippta som UGRM släppte på Vol 1, som ju inte finns upplagd på piratebay.
dysfunctional
Glad amatör
Posts: 18
Joined: 16 Feb 2007, 09:43

Ladda hem tråden, senaste: EM & Lester C Carreth

Post by dysfunctional »

Långpanna wrote:Nej, Bodil furu är den klippta dokumentären. Det vi kallar "Norska intervjun" är den oklippta som UGRM släppte på Vol 1, som ju inte finns upplagd på piratebay.

OK! Tack för upplysningen!

Då väntar jag med spänning på att någon vänlig själ även ska lägga ut vol 1 då Image Image Image

mvh peter
Logopeden
Glad amatör
Posts: 6
Joined: 15 Nov 2008, 10:47
Location: Stockholm

Ladda hem tråden, senaste: EM & Lester C Carreth

Post by Logopeden »

Hej på er alla!

Som gammalt hängivet Eddiefan blev jag alldeles salig både när jag upptäckte detta ståtliga forum men kanske framför allt när jag därefter uppmärksammade att "Eddie Meduza & Lester C Carreth"-filmen fanns tillgänglig på TPB, det är nämligen bland de få delar i hans produktion jag aldrig haft möjligheten att få se - nu är det som så att det verkar dessvärre vara lite si och så vad det gäller seedningen, så jag vore innerligt tacksam om någon storsint själ här på forumet skulle vilja göra en samhällelig insats och hjälpa till så att jag kan få hem de där sista förbaskade 15 procenten av filen det rör sig om, hahaha...det verkar dessutom vara flera än jag som är intressenter.

Tusen tack på förhand!
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Ladda hem tråden, senaste: EM & Lester C Carreth

Post by uy »

Då ska jag ta och seeda lite åt dig Image Var det bara LCG-filmen, eller var det någon mer också?
Skitarna ska va' lika långa i år
Logopeden
Glad amatör
Posts: 6
Joined: 15 Nov 2008, 10:47
Location: Stockholm

Ladda hem tråden, senaste: EM & Lester C Carreth

Post by Logopeden »

uy wrote:Då ska jag ta och seeda lite åt dig Image Var det bara LCG-filmen, eller var det någon mer också?
Alldeles enastående, den är hemma nu - tack så hemskt mycket! Eftersom du frågar kan jag ju lika gärna fråga snällt angående både Bodil Furu-dokumentären och UGRM vol 2 - jag har visserligen sett merparten av bägge, men det vore onekligen kul att få beskåda hela spektaklet. Image
nisseinorr
Glad amatör
Posts: 32
Joined: 14 Mar 2010, 13:52
Location: Jokkmokk
Contact:

Ladda hem tråden, senaste: EM & Lester C Carreth

Post by nisseinorr »

Ja si där ja.. skummar man bara igenom forumet ordentligt(hade för bråttom i senaste inlägget när jag efterlyser "den titellösa filmen".. nu ser jag ju att den till och med funnits ute på piratebay.. Dock verkar det inte som att någon seedar den nu för jag får inte ner något.. Ingen här som vill offra sig å seeda lite Image ?

En fråga som jag såg redan var ställd nån sida tillbaka i denna tråd men som jag inte såg något svar på..
Intervjun från Tv-stockholm när Eddie i slutet sjunger "ingen plockar en maskros".. Finns den digitaliserad eller måste jag ta fram VHS´en och nöta på den bara för att få se den Image börjar vara en 5 år sedan man såg den sist..
totaltrandom
Helgfyllo
Posts: 70
Joined: 18 Feb 2010, 09:51

Ladda hem tråden, senaste: EM & Lester C Carreth

Post by totaltrandom »

Fasen att jag har missat denna tråd! Hinner man tanka hem allt nu tro? Håller på nu att tanka hem Bodil Furu Dokumentären. Tusen tack för denna tråd iaf! ImageImageImage

Sen blir det resten, naturligtvis seedar jag sen! Image
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Ladda hem tråden, senaste: EM & Lester C Carreth

Post by uy »

Om du fastnar i någon torrent, så hör av dig. Då kan jag gå in och seeda Image
Skitarna ska va' lika långa i år
nisseinorr
Glad amatör
Posts: 32
Joined: 14 Mar 2010, 13:52
Location: Jokkmokk
Contact:

Ladda hem tråden, senaste: EM & Lester C Carreth

Post by nisseinorr »

Jaa nu har jag haft burken på inatt och nu har laddningarna stannat.. Lester C Garreth-filmen verkar det inte vara just någon som seedar.. har fastnat vid 5.3% =/.
Bodil Furu, den på 1.36Gb är jag fast vid 87%..
Så om du vill gå in å seeda lite vore det schysst..
så man får se LCG-filmen i alla fall.. Norskens intervju har man ju då i alla fall sett tidigare så den är inte lika bråttom.. men varför är den förresten bara 1.36 gb? är detta någon klippt version eller ?
totaltrandom
Helgfyllo
Posts: 70
Joined: 18 Feb 2010, 09:51

Ladda hem tråden, senaste: EM & Lester C Carreth

Post by totaltrandom »

Tack UY! Men nu har jag laddat ner Bodil Furu Dokumentären men bilden är bar grå Image
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Ladda hem tråden, senaste: EM & Lester C Carreth

Post by uy »

Konstigt. Och inte får jag mitt torrentprogram att fungera heller. Teknikens under... Image
Skitarna ska va' lika långa i år
nisseinorr
Glad amatör
Posts: 32
Joined: 14 Mar 2010, 13:52
Location: Jokkmokk
Contact:

Ladda hem tråden, senaste: EM & Lester C Carreth

Post by nisseinorr »

Ajj Ajj, de var ju synd att du inte får det att funka..
Jag lämnar då torrentprogrammet på så får vi se om jag får ner filmen så småning om..men man har ju bråttom känns det som Image
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Ladda hem tråden, senaste: EM & Lester C Carreth

Post by uy »

Nu går det! eller, jag menar, nu fungerar det! Image Kanske var det så enkelt att det inte var någon som laddade ner när jag försökte seeda?
Skitarna ska va' lika långa i år
totaltrandom
Helgfyllo
Posts: 70
Joined: 18 Feb 2010, 09:51

Ladda hem tråden, senaste: EM & Lester C Carreth

Post by totaltrandom »

Hmmm, de andra filmerna som jag har tankat hem är "Filtyp: VLC media file (.avi) Naturligtvis då, men Bodil furu filmen är "NRG-fil" Image... Och jag är inte direkt en datakunnig Nisse-Lasse...


Men vrf blir just dessa filmer i NRG format Image

Måste jag konvertera nu också... -.-
Post Reply