Brev från Eddie postat den 17 januari 2002

Eddie Meduza visuellt
Post Reply
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Brev från Eddie postat den 17 januari 2002

Post by Långis »

Nej, det finns inte på riktigt, men jag jobbar kväll denna vecka och har inte så mycket att göra på dagarna, så varför inte leka lite i photoshop.

Brevet poststämplades samma dag som Errol avled. Kan vi tänka oss att det kanske innehåller ett testamente till Bört? Kanske en överlåtelse av alla kvarvarande mastertaper? Mixerbordet, kanske? Eller är det bara en önskan om lite återutgivningar av gamla godingar?

Jag har inte läst innehållet, men nyfiken blir jag...

...och frimärkena sen... jag hade inte den blekaste om att Eddie fanns som frimärke, men man lär sig mycket nytt på detta forum..
Inte heller tycktes han minnas adressen till Bört, men brevet bör ha kommit fram ändå, det finns ju inte så många att välja på...

Image

Frimärket i större storlek:
Image
Last edited by Långis on 27 Mar 2009, 13:50, edited 1 time in total.
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Brev från Eddie postat den 17 januari 2002

Post by E-M »

Måste erkänna att det var riktigt snyggt gjort Långis! På håll ser frimärkena äkta ut. Fast på det större ser man rätt tydligt att du har avnänt ett filter från photoshop på Eddie-bilden Image Men som sagt, vädligt bra gjort!
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Brev från Eddie postat den 17 januari 2002

Post by ELN »

snyggt
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Brev från Eddie postat den 17 januari 2002

Post by overkill »

Haha, stiligt. Snyggt gjort Stekpanna även om jag nog hade valt en annan bild till frimärket.

Brevet tror jag skulle kunna ha innehållit en begäran om pengar av nått slag med tanke på Eddies dåliga ekonomi.
errrol
Obotlig alkoholist
Posts: 657
Joined: 15 Mar 2008, 03:20
Location: umeå

Brev från Eddie postat den 17 januari 2002

Post by errrol »

sånna frimärken borde man haft
Post Reply