Kom hit ska du få

Eddie Meduza visuellt
Post Reply
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Kom hit ska du få

Post by retepnoslack »

Det verkar som, om "Uy" inte velat förhäva sig, men jag postar denna lilla pärla, ändå. Image

http://www.youtube.com/watch?gl=SE&v=X6C56lpopS4
BOB-blommorobin
Obotlig alkoholist
Posts: 581
Joined: 21 Jan 2010, 11:44
Location: Sweden : Västra Götaland

Kom hit ska du få

Post by BOB-blommorobin »

Den var ju riktigt kul Image
Jag kunde gjort allting 100 gånger bättre, men nu gjorde jag inte det.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Kom hit ska du få

Post by uy »

Kul att den uppskattas. jag hade faktiskt tänkt posta den här, men jag glömde bort det. men jag kan inte låta bli att känna mig lite smickrad när Retep postade den istället Image
Skitarna ska va' lika långa i år
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Kom hit ska du få

Post by overkill »

Haha, klockren! Mycket stiligt gjort uy!

Skulle förresten inte förvåna mig om låten är typisk låtidé som uppkommit efter nått som eddie fick berättat för sig, kan ju möjligen vara självupplevt också. Men att det bygger på nån form av sanning i botten.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Kom hit ska du få

Post by Långis »

Jävlar, uy - Du blir bara bättre och bättre!
hakan
Obotlig alkoholist
Posts: 855
Joined: 08 Apr 2009, 12:03
Location: Göteborg

Kom hit ska du få

Post by hakan »

UY!! Detta var ju världsklass! Mycket bra.. man skulle kunna ta detta ett steg längre och även teckna t.ex. Jungbockens monolog (har man råd att köpa billl så har man råd att köpa ben-zin) eller andra sketcher som Errol ofta körde.

Hur som helst, berömvärd insats! Image
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Kom hit ska du få

Post by ELN »

Oj! Image Med mycket positiv betoning. Har ju, som jag har för mig vi pratat om förr, varit inne och kollat på Slaktar Stig och gillat de jag sett, tror de ha i samband med att vi hade sml på tapeten, eller kanske på parketten va minns jag. Men de här alltså var ju helfräckare än fräckaste! Alla små detaljer som man sitter o skrattar åt känns ju riktigt professionellt och de märks ju att någon kan sin Eddie Image Och även i övrigt en mycket bra video med finfint helhetsintryck. Ett par favoriter va väl Rösta på Gösta affischen och att de hade graderade dunkar med hembränt snyggt uppradat på systemet Image Fan va bra!!!!
Post Reply