Palten´s målning av Efraim Barkbit

Eddie Meduza visuellt
Post Reply
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Palten´s målning av Efraim Barkbit

Post by Evert Meduza »

Hej, jag undrar om någon har den bilden, jag har bara den med Greven och Börje & Co, skulle gärna vilja ha bilden av Efraim Barkbit som Palten har målat.

Kan även passa på att fråga efter den bilden där Eddie Meduza spelar alla instrument med finns på riktigt, har hört att en sådan tröja/bild skall finnas och vill gärna veta om det är sant. Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Re: Palten´s målning av Efraim Barkbit

Post by overkill »

Jodå den finns. Det ska finnas 4 olika motiv (utöver dem palten gjorde till kassetterna). Dessa 4 bilderna var det Jägarn som
beställde en gång tiden (dock efter eddies död). Han lät pressa upp motiven på t-shirts och sålde. Jag har ett ex av varje men ingen direkt bra kamera för att kunna plåta av dem, kan göra ett försök nån gång med mobilkameran kanske.

Jag minns inte namnen på motiven om de nu hade några men Efraim Barkbit ska finnas, liksom Börje & Co (där även Lisa är med, hehe)
och Greven. Den fjärde tror jag bara kallades för hyllning eller nått sånt och föreställer eddie själv omgiven av diverse singlar & LP´s.
Post Reply