Eddie Meduza nämns i Breaking news!

Eddie Meduza visuellt
Post Reply
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Eddie Meduza nämns i Breaking news!

Post by E-M »

Tjenare, pjökar!

Är inte så aktiv på forumet längre men mitt intresse utav Eddie Meduza består!

Har druckit några kalla samtidigt som jag tittar på "Breaking news" med Filip och Fredrik. De sitter och intervjuar den gode (eller inte) Marcus Birro. De sitter bland annat och "förhör" honom om lite gamla debatter han har deltagit i på 90-talet. Naturligtvis visar de klippet när Eddie och han debatterar. Birros kommentar till det är följande (ej ordagrannt): "Ungdomar - här har ni något att lära, är man fullare än Eddie Meduza i ett debattprogram då bör man se över sina alkoholvanor". Birro skyller alltså på att han var full...

Här är en länk till avsnittet: http://www.kanal5play.se/play/program/2 ... o/11851156. Frågorna om Eddie-klippet börjar vid 26:45!

Om ni vill se hela intervjun med Birro så börjar den runt 19:24.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Re: Eddie Meduza nämns i Breaking news!

Post by uy »

E-M wrote:"Ungdomar - här har ni något att lära, är man fullare än Eddie Meduza i ett debattprogram då bör man se över sina alkoholvanor". Birro skyller alltså på att han var full....
Om Birro skyller på att Eddie var full kan man ju använda det mot honom: Om man blir fullkomligt ägd av ett fyllo i ett debattprogram, då bör man se över sina argument. 8-)

Tack för tipset, jag tror jag ska se hela programmet om och när jag har tid!
Skitarna ska va' lika långa i år
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Re: Eddie Meduza nämns i Breaking news!

Post by overkill »

Jag har aldrig tänkt/trott att eddie var onykter i det där programmet, var han verkligen det? Känns ju lite som nått som Birro spottad ur sig nu.
Post Reply