Luftkaffe.se

Länkar till andra sidor om Eddie Meduza
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Luftkaffe.se

Post by Långis »

Nejdå, den kommer upp. Har det tråkiga arbetet med att flytta databasen till den, bara. Sen är det säkert lite inställningar, så jag kan inte säga när den kommer upp.
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Luftkaffe.se

Post by Evert Meduza »

http://luftkaffe.se/wiki/index.php?title=Huvudsida

Nån mer än jag som tycker att Eddiewiki har blivit riktigt snyggt nu? Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Luftkaffe.se

Post by uy »

Visst har den blivit vacker, men en del av innehållet är inte lika vackert. Den här beskrivningen av Börje Lundins kräftkalas är helt uppåt väggarna.
de super ner Lisa, för att hon ska bli full och försvarslös och slår då ner henne, och utsätter henne för en brutal gruppvåldtäkt, såklart utan att använda kondom, och riskerar alltså både att smitta henne med någon könssjukdom, och göra henne gravid. Att hon inte polisanmäler dem är ett under!
Lisa var ju faktiskt med på det hela, så det skedde varken någon misshandel eller våldtäkt.
Skitarna ska va' lika långa i år
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Luftkaffe.se

Post by ELN »

Är"Gammalt och Glömt" Gammalt och glömt så att säga Image
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Luftkaffe.se

Post by ELN »

Smart med en Eddie-sida i Wiki format, all är till den som skrivit ner Göran Persson är en galt! Image Image Image
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Luftkaffe.se

Post by Långis »

ELN wrote:Är"Gammalt och Glömt" Gammalt och glömt så att säga Image
Jo, så kan man säga.. Får se om jag slänger upp den sidan igen.
Luftkaffe Play fick vi också skrota, jag fick inte till det..
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Luftkaffe.se

Post by overkill »

Beskrivningen av sketchen där Lisa knullas på spisen är ju klart överdriven, kanske är skriven av en extrem-feminist? Dessa individer har en tendens att överdriva/snedvrida saker och ting.

Nån våldtäckt var det ju inte även Lisa gick med på det högst motvilligt. Men misshandel hör ju inte hemma alls i beskrivningen. Image
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Luftkaffe.se

Post by Långis »

Alla kan redigera i Wikin, det vet ni va? Det är bara att ändra om man finner felaktigheter.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Luftkaffe.se

Post by uy »

Jo, jag brukar tänka titt som tätt att "nu jävlar ska jag dit och fixa lite grann". men när jag ska börja redigera någon artikel så tänker jag "äh, jag gör det i morgon istället". Lättjans makt är stor! Image
Skitarna ska va' lika långa i år
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Re: Luftkaffe.se

Post by Evert Meduza »

Jag försöker ta bort mitt konto därifrån men har problem med inloggningen, någon som kan ta bort mitt konto från den sidan?
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Re: Luftkaffe.se

Post by Långis »

Evert Pettersson wrote:Jag försöker ta bort mitt konto därifrån men har problem med inloggningen, någon som kan ta bort mitt konto från den sidan?
Med nöje.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Re: Luftkaffe.se

Post by uy »

Evert Pettersson wrote:Jag försöker ta bort mitt konto därifrån men har problem med inloggningen, någon som kan ta bort mitt konto från den sidan?
Får man fråga varför?
Skitarna ska va' lika långa i år
Post Reply