Outgivna låtar

Sälj, köp eller byt dina Eddie Meduza prylar här
Post Reply
Eagle
Glad amatör
Posts: 2
Joined: 07 Jul 2006, 04:03

Outgivna låtar

Post by Eagle »

Tjena alla på Meduzaland!

Jag tänkte bara om det kanske är någon som har lust att bränna ut en skiva med outgivna och ovanliga låtar och sälja den till mig för en okej summa. Jag vet ju att det cirkulerar en hel del outgivet material på internet.

Men jag har inget eget internet så jag kan inte få tag på dom.

Dom låtar jag är ute efter är:
Människospillror
Negerjävel
Heil Hitler
Psychedelic

Är även intresserade av andra outgivna låtar och scetcher om det finns några.

Svara här i forumet.
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Outgivna låtar

Post by E-M »

Jag tror att dom flesta av oss kan bränna dom låtarna du söker plus mycket mer. Frågan är bara om vem som vill Image.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Outgivna låtar

Post by Långis »

Hm... lyckad affär elelr inte. Min starka övertygelse är att man inte ska ta betalt mer än självkostnadspris.
Det finns ingen aledning att ta betalt för outgivna eller otgivna låtar, det är omoraliskt och fel.

Jag försökte föregå med gott exempel när grr fick en skiva gratis av mig, så jag hoppas att det satt några spår.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Outgivna låtar

Post by Långis »

grr wrote:Det finns både skrivna och oskrivna lagar, Långpanna. Detta är en fråga om godhet/dumhet. Om två kontrahenter är nöjda och vill genomföra en laglig affär är detta något som till varje pris bör uppmuntras.
Nu är inte affären särskilt laglig då det är piratkopierat material det är frågan om. Detta tar jag iofs inte ställning till, men ett byte är dock mer på sin plats i det här fallet.
Last edited by Långis on 08 Jul 2006, 21:40, edited 1 time in total.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Outgivna låtar

Post by Långis »

Ja, det står ju var och en fritt att göra som de vill.

Eagle: Du har PM
Post Reply